וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניקובסקי אמור לשוב להרכב, גם מילסון יפתח נגד הפועל חיפה

29.12.2023 / 19:22

קשר מכבי תל אביב ששוחרר מהמשחק נגד בית"ר ירושלים בעקבות נפילת שניים מחבריו בעזה, שב לאימונים לקראת המפגש בכרמל ביום ראשון (20:00, ספורט1). האנגולי ימריא לאליפות אפריקה רק ביום שני, דן ביטון קרוב יותר לחזור לסגל מאשר סבוריט

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

אחרי שהתקשה לעלות לשחק שלשום (רביעי) מול בית"ר ירושלים בעקבות נפילת שניים מחבריו הקרובים ביותר במלחמה בעזה, ישוב גבי קניקובסקי מחרתיים לסגל מכבי תל אביב במשחק החוץ מול הפועל חיפה ואמור לפתוח באחד עשר של רובי קין (20:00, ספורט1). קניקובסקי קיבל הרבה חיזוקים מחבריו לקבוצה בשל האובדן הקשה והקרבה הגדולה שלו אל שני חבריו החיילים במילואים.

מי שעוד ישחק זהו פליסיו מילסון, שיהיה זה משחקו האחרון בטרם היציאה לאליפות אפריקה. ביום שני ימריא שחקן הכנף מישראל ויצטרף אל חבריו לנבחרת אנגולה.

דן ביטון מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
יותר קרוב לחזור לסגל מאשר סבוריט. דן ביטון/מאור אלקסלסי

באשר לאנריק סבוריט ולדן ביטון, שנעדרים כבר מספר משחקים, השניים התאמנו הבוקר, אבל נראה כי ביטון קרוב יותר לחזור לסגל מסבוריט שלא סיים את כל האימון בקרית שלום. השניים יתאמנו גם מחר ורק לאחר מכן יידע רובי קין האם הוא יכול לקחת בחשבון אחד מהם לסגל, בדגש כאמור על ביטון שכבר מרגיש יותר טוב.

אחרי הפציעה של ניר ביטון וסיום העונה מבחינת הבלם, עידן נחמיאס יחזור להרכב מול הפועל חיפה. גם אבישי כהן אמור לפתוח בעמדת המגן הימני אחרי שנח ועלה רק כמחליף במשחק האחרון. ההתלבטות הגדולה של מאמן מכבי תל אביב שוב תהיה בכנף הימנית, כאשר יונתן כהן העלה את מניותיו אחרי הגול שכבש שלשום בניצחון על בית"ר ירושלים, אבל עדיין ספק אם הוא יפתח בהרכב. אפשרות שתמיד קיימת מבחינת קין היא לפתוח עם קניקובסקי בכנף ימין ולתת עוד קרדיט לעידו שחר בהרכב, אחרי שפתח במשחק האחרון לראשונה בליגה והוחלף.

אוהדים רבים מגלים עניין במשחק החוץ בסמי עופר, אחרי שההיתר עלה לכמות של 15 אלף ביציעים וההערכה היא שלפחות 5000 אוהדי מכבי תל אביב ילוו את הקבוצה למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully