וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האתלטיק" חשף: הסעיף המיוחד בחוזהו של אנצ'לוטי בריאל מדריד

המאמן חתם על הארכת חוזה עד 2026, אלא שלפי הדיווח אין משמעות הדבר שהוא יישאר על הקווים גם בשנתיים וחצי הבאות - כפי שנעשה עם סנטיאגו סולארי בעבר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.12/ספורט1

קרלו אנצ'לוטי בחר לוותר על תפקיד מאמן נבחרת ברזיל כאשר חתם היום (שישי) על הארכת חוזהו בריאל מדריד עד 2026. אנצ'לוטי יחגוג בסיום העונה את יום הולדתו ה-65 ובעבר כבר רמז שספק אם יאמן קבוצה נוספת ביום שאחרי הבלאנקוס, אבל כעת נודע שהוא עשוי לעשות הסבה מקצועית בעתיד.

לפי "האתלטיק" ולמרות הודעת ריאל מדריד על כך שהמאמן האריך את החוזה, בהסכם בין הצדדים ישנו סעיף מיוחד שלפיו ישנה אפשרות שאנצ'לוטי ימשיך במועדון בתפקיד אחר במקרה שיוחלט להחליפו כמאמן הקבוצה. בידיעה לא דווח מעבר לכך, אבל הובהר חד משמעית שהארכת החוזה לא מבטיחה את הישארותו על הקווים עד 2026, כי למועדון האפשרות על פי החוזה לבצע שינוי שבמסגרתו האיטלקי יעבור לתפקיד אחר - סביר שבעמדת ניהול כזו או אחרת.

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. רויטרס
חוזה חדש עם סעיף מיוחד. אנצ'לוטי/רויטרס

למעשה, זו לא הפעם הראשונה שריאל מדריד מכניסה סעיף כזה לחוזה, כפי שכבר עשתה ב-2018 עם סנטיאגו סולארי שהחליף בתפקיד את ז'ולן לופטגי וכאשר הוחלף בזינדין זידאן ב-2019, התבקש להישאר במועדון ואכן עבר בין מספר תפקידים עד שעזב וחזר ב-2022 כאחראי על מחלקת הכדורגל.

עוד לפי "האתלטיק", בדומה לסולארי, הנשיא פלורנטינו פרס וחוסה אנחל סאנצ'ס רואים באנצ'לוטי כדמות משמעותית בריאל מדריד בעבר, בהווה ובעתיד ועל כן רוצים שהוא יהיה חלק מהמערכת לטווח ארוך ולא משנה באיזה תפקיד, כך שאם יהיה צורך לבצע שינוי על הקווים, לא תהיה משמעות הדבר פרידה מהמאמן שהגיע ב-2013 לשנתיים, שב ב-2021 לקדנציה נוספת והוביל את המועדון לזכייה ב-10 תארים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully