וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס הפסיד מול האקסית: הפועל חולון גברה על הפועל חיפה 75:86

29.12.2023 / 15:39

אחרי ההפסד לקרית אתא, הסגולים ברחו ברבע האחרון מול מאמנם לשעבר. סי ג'יי האריס כיכב, משחק טוב גם לדאוסון וחנוכי. מקג'ורל להט מנגד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.12/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל נמשכו היום (שישי) בהיכל הטוטו בחולון כשהפועל חולון התאוששה מההפסד בקרית אתא עם ניצחון 75:86 על הפועל חיפה של גיא גודס האקס שלה. הפועל חולון הגיעה להתמודדות אחרי ההפסד המאכזב לעירוני קרית אתא ביום שלישי ולא הרשימה גם מול חיפה החלשה, אבל אחרי שלושה רבעים צמודים היא ביצעה את הבריחה שלה ברבע הרביעי עם ריצת 0:8 שהכניעה את האורחים. מייק מקג'ורל המצטייין בחיפה עוד הותיר תקווה עם שלשה שצימקה ל-81:75 כשנותרו 2:27 דקות לסיום, אבל קרופורד קלע מנגד וגור לביא רשם איבוד קריטי.

גיא גודס, מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
הפסיד לאקסית. גודס/ברני ארדוב

אחרי שניצחה את מכבי תל אביב נטולת הזרים, הפועל חיפה חוזרת להפסיד ובקבוצה מקווים שהזרים החדשים יתחברו בקרוב. מי שהוביל את חולון לניצחון הזה היו סי ג'יי האריס שקלע 18 נקודות והוסיף 7 אסיסטים, דרו קרופורד הוסיף 17, כשגם הישראלים יותם חנוכי ושון דאוסון מצטיינים עם 15 ו-14 נקודות בהתאמה. מנגד, החלוקה היתה הרבה פחות מאוזנת. מייק מקג'ורל בלט הרבה מעל כולם עם 28 נקודות, כולל 4 מ-9 מחוץ לקשת. ג'ון דייויס הוסיף 15 אבל זה לא הספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully