וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: קרית אתא תעצור את רצף הניצחונות של הפועל תל אביב?

עודכן לאחרונה: 29.12.2023 / 15:28

אחרי שהפתיעה את הפועל חולון באמצע השבוע תחפש הקבוצה של שרון אברהמי סנסציה שנייה ברציפות כשתתארח אצל הפועל תל אביב (19:20) לה 11 ניצחונות רצופים. אנגולה, הורד, בראון וגינת צפויים להמשיך להיעדר, וולס וקאמינגס יקבלו דקות?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.12/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שבת, 19:20) בהיכל שלמה כשהפועל תל אביב תארח את עירוני קרית אתא. האדומים מגיעים למשחק מהמקום הראשון בטבלה כשהם מושלמים אחרי חמישה משחקי ליגה, ואילו קרית אתא נמצאת גם היא בחלק העליון עם ארבעה ניצחונות משישה משחקים.

הפועל תל אביב פשוט לא מסוגלת להפסיד. למרות ששיחקה בסגל חסר במיוחד בשני משחקיה האחרונים נגד הפועל ירושלים והמבורג החבורה של דני פרנקו הצליחה לנצח, כשהיא מציגה את הנשק הכי חזק שלה בחודש האחרון - רבע אחרון מפלצתי. הפועל מחזיקה ברצף של 11 ניצחונות בכניסה לשבוע הזה, ולאחר המשחק הקרוב תנוח שבועיים ממשחקי הליגה בשל העובדה שבמחזור הבא היא הקבוצה החופשיה בליגה בת 13 קבוצות. דז וולס, שערך בכורה מוצלחת נגד המבורג, ו-וויל קאמינגס, שנחת באמצע השבוע בישראל, יערכו את הבכורה שלהם, בעוד ג'יילן הורד, בריאן אנגולה וג'ייקובן בראון ייעדר, כשגם תומר גינת בספק גדול.

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מתמודד היטב עם הסגל החסר. דני פרנקו/ברני ארדוב

החבורה של שרון אברהמי התאוששה מההפסד המאכזב להפועל גליל עליון עם ניצחון גדול באמצע השבוע על הפועל חולון. הקבוצה הצפונית קיבלה יום גדול משני הזרים המובילים שלה - אמין סטיבנס וג'יימס בייטמון, כשמי שהצטרף הפעם ביכולת טובה הוא בן שרף הצעיר. בקרית אתא מוצאים את עצמם בפתיחת העונה בחלק העליון של הטבלה, אבל גם הם יודעים שלמרות הסיטואציה החיובית הם חייבים להמשיך ולהיראות טוב כדי להימנע מהתדרדרות אל התחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully