וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה הפסידה לשפרעם, טבריה השוותה בהרצליה בדקה ה-90+8

הזהובים היו יכולים להעפיל לפסגה, אבל נכנעו 1:0 בביתם לקבוצת התחתית משער של דאבור (70). המדורגת שלישית הצילה נקודה יקרה משער של אגא שכפה 1:1. 1:2 לרמת השרון על כפר סבא, 0:4 לאום אל פאחם על הפועל ר"ג

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.12/ספורט1

עירוני קרית שמונה צפויה לסיים בתור אלופת הסיבוב הראשון של הליגה הלאומית. מוליכת הטבלה אמנם לא שיחקה היום (שישי), אבל ראתה את המדורגת שנייה בני יהודה מפסידה במפתיע 1:0 בבלומפילד לבני שפרעם ואת המדורגת שלישית עירוני טבריה מסיימת ב-1:1 דרמטי במיוחד בחוץ נגד מכבי הרצליה. בתחתית, הפועל כפר סבא הפסידה לרמת השרון ונותרה במקום האחרון, בעוד ששפרעם, עכו ואום אל פאחם צברו נקודות יקרות.

בני יהודה - איחוד בני שפרעם 1:0

הזהובים הצליחו לחלץ נקודה בנס ציונה מול מכבי יפו במחזור שעבר ואיבדו את הפסגה, אבל היכולת הלא טובה שלהם נמשכה גם היום במשחק ביתי מול מי שהייתה ערב המחזור המדורגת לפני האחרונה בטבלה. אלירן עטר שפתח בהרכב וחבריו להתקפה החמיצו לא מעט והורגש חסרונם של המורחקים ג'ונתן אג'יאפונג ושחר הירש, האורחת ניצלה זאת היטב כאשר בדקה ה-70 אנס דאבור כבש את השער היחיד במשחק שבזכותו עלתה מעל הקו האדום. קרובת משפחתה של החטופה שירי ביבס שרה את ההמנון לפני המשחק, כאשר הכתומים החליטו להצטרף למאבק על שחרורה המלא של משפחת ביבס משבי החמאס.

דקה 7: עידן רטה כמעט העלה את המארחת ליתרון, אבל נגח למשקוף.

דקה 70: גול! 0:1 מפתיע לשפרעם. אנס דאבור המתין ברחבה, קיבל כדור מימין ובנגיעה ירה אותו לרשת.

דקה 75: המשחק נעצר למספר דקות לאחר שדאבור התלונן על קריאות גזעניות ושירים נגדו מיציע אוהדי בני יהודה, שתחילה השליכו לעברו חפצים מכיוון שחגג לידם את השער. השופט הצליח להרגיע את האווירה ולאחר זמן קצר המשחק נמשך.

דקה 79: דני עאמר כמעט כבש שער עצמי, למזלו הניסיון שלו לסייע להגנה הסתיים בכדך שהכדור פגע בקורה ולא נכנס.

דקה 90+5: אלירן עטר בבעיטה אדירה מרחוק כמעט השווה, הכדור נהדף לקורה והורחק.

אלירן עטר שחקן בני יהודה. אודי ציטיאט
אלירן עטר חזר להרכב, בני יהודה לא כבשה והפסידה/אודי ציטיאט

מכבי הרצליה - עירוני טבריה 1:1

העולה המפתיעה הובסה 5:1 בידי עירוני קרית שמונה ביום שני והשאירה את עירוני טבריה ומכבי יפו כבלתי מנוצחות היחידות מאז חזרת הליגה. היום היא כמעט ניצחה גם את עירוני טבריה החזקה, אבל כדור קרן בדקה ה-90+8 הוביל לחלוקת נקודות דרמטית. טבריה התסבכה כאשר הורחק בדקה ה-20 יעקב אבבה ובחלוף 19 דקות נקלעה לפיגור משער מוצדק של אופק עובדיה. מכבי הרצליה הייתה טובה יותר, אבל גם היא איבדה שחקן כאשר בדקה ה-72 ניקולאיבסקי הורחק. כאמור, עמוק-עמוק בתוספת הזמן יציאה רעה של השוער הסתיימה בשוויון דרמטי של אגא שניצל ערבובייה.

דקה 20: כרטיס אדום! גלישה מסוכנת של יעקב אבבה הובילה להרחקתו בכרטיס אדום ישיר. השופט גיא אוחיון יכול היה להסתפק בכרטיס צהוב, אבל בחר להחמיר עם הבלם.

דקה 39: אופק עובדיה היה יכול להעלות את הרצליה ליתרון, אבל ירה מכ-8 מטרים למשקוף.

דקה 40: גול! 0:1 להרצליה. המגו רום אליאס הסתנן לרחבה, הגיע ראשון לרוחב משמאל והעלה את המקומיים ליתרון מוצדק.

דקה 72: גם מכבי הרצליה נותרה ב-10 שחקנים בעקבות פגיעה מאחור של ניקולאיבסקי.

דקה 90+8: גול! שש דקות תוספת זמן נוספו, אבל המשחק עמד זמן רב ובשנייה האחרונה נמיר אגא השווה אחרי יציאה רעה של אמסלם.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל כפר סבא 1:2

אחרי ארבעה הפסדים רצופים ותקופה רעה שבמהלכה השיגה נקודה אחת בלבד מתוך 18 אפשריות, רמת השרון התפוצצה בעכו על חשבון בני שפרעם והיום לא התקשתה מול נועלת הטבלה שסופרת ארבעה הפסדים רצופים וסיימה את הסיבוב הראשון במקום האחרון ועם צבירת נקודה אחת בלבד מ-21 האחרונות. דודי תירם חזר מפציעה וכבש ראשון לזכות רמת השרון, קולה אמבומבו הכפיל והאורחת רק צימקה 10 דקות בתוך תוספת הזמן, אבל לא מעבר.

דקה 51: גול! 0:1 לרמת השרון. מעתוק הרים כדור חופשי, הקפטן דודי תירם ששב מפציעה נגח כדור קשתי שהכניע את ברדוגו שהגיב מאוחר.

דקה 83: גול! שער יפהפה של של קולה אמבומבו, שהמתין ברחבת החמש, התעופף ומהאוויר הכפיל את היתרון בביצוע וירטואוזי.

דקה 90+10: גול! טעות קשה של השוער עידו שרון איפשרה לאורחת להבקיע בשניות הסיום שער מצמק מרגלי פראס תלחמי.

עוד בוואלה!

בני יהודה עלתה שלב בגביע, שלושה משחקים על טהרת הלאומית בסיבוב ז'

לכתבה המלאה
טום שלח, שחקן הפועל כפר סבא. מאור אלקסלסי
הירוקים סיימו את הסיבוב הראשון במקום האחרון. טום שלח/מאור אלקסלסי

הפועל עכו - מ.ס. כפר קאסם 1:3

המהפך בכפר סבא הקפיץ את עכו מעל הקו האדום והיום הם רשמו ניצחון שני ברציפות, ועוד אחרי שהשלימו מהפך על חשבון כפר קאסם שאותה לא ניצחו בשבעת המפגשים האחרונים, מאז דצמבר 2019. האורחת הפסידה לראשונה מאז מינוי אדהם האדיה למאמן, כשגם יתרון שהעניק לה פאדי זיידאן בתוספת הזמן של המחצית הראשונה לא הספיק לה בגלל 10 דקות במחצית השנייה שבהן המקומיים הפכו והכריעו את המפגש.

דקה 45+3: גול! עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, נגיעת יד ברחבה איפשרה לפאדי זיידאן להבקיע מהנקודה הלבנה. 0:1 לכפר קאסם.

דקה 66: גול! עכו חזרה ל-1:1. יעקב סופר חטף לעומרי עאמר ודהר כל הדרך אל שער השוויון.

דקה 76: גול! המהפך הושלם. חזוט הרים כדור חופשי לרחבה, חגאני ניצל את הערבובייה כדי לקבוע 1:2 לעכו.

דקה 90+3: גול! נאנה אקוסה-במפה המחליף ניצב לבד מול השער, כבש את שערו הראשון העונה וקבע את תוצאת הסיום. 1:3 לעכו.

הפועל אום אל פאחם - הפועל רמת גן 0:4

תומר קשטן החל את הקדנציה כמאמן הפועל אום אל פאחם עם הפסד 1:0 לכפר קאסם, אבל לאחר מכן הפתיע עם 1:3 על קרית שמונה, הוסיף עוד נקודה בתיקו המאופס מול טבריה והתרחק מעט מהתחתית. היום נרשם משחק השיא של אום אל פאחם, שהביסה ללא רחם את הקבוצה של אורי גוטמן שבמחזור הקודם דרסה 2:5 את עפולה, אבל שוב נראתה רע ורשמה הפסד חמישי רצוף במפגשים עם אום אל פאחם.

דקה 12: גול! כדור עומק אדיר של תאמבי סגס לדובב גבאי הציב אותו בזויית קשה מול השער, רוחב חכם שלו מצא את גל לוי שמקרוב גלגל לרשת החשופה.

דקה 26: גול! לוי עם השני שלו ואום אל פאחם הכפילה את יתרונה. החלוץ שוב בעט כמעט מקו השער לרשת החשופה, בהתקפה דומה שהתחילה עם כדור עומק מימין.

דקה 56: גול! השלישי של אום אל פאחם. גבאי ניסה להוציא רוחב, הכדור פגע בעוזרי שניסה לעצור אותו וכבש לשערו שלו.

דקה 62: גול! החגיגה של גל לוי נמשכת. החלוץ השלים שלושער אדיר כשבנגיעה בעט כדור חזק ומדויק פנימה, עוד מסירה טובה של תאמבי סגס שחתום על הבישול.

משחקי יום שני (19:00):

סקציה נס ציונה - עירוני קרית שמונה
הפועל עפולה - הפועל נוף הגליל
הפועל ראשון לציון - מכבי יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully