וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטור רוקה: "ברצלונה זה מועדון מושלם, החלום הוא לזכות בליגת האלופות"

עודכן לאחרונה: 29.12.2023 / 13:12

החלוץ החדש בן ה-18 ערך ריאיון ראשון: "מחכה לשיתוף הפעולה עם ראפיניה ולבנדובסקי. אני אוהד את הקבוצה הזו כל חיי ולא היתה אופציה אחרת"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.12/ספורט1

אחרי שסחב את ההתקפה של ברצלונה על גבו והוליך אותה לאליפות בעונה שעברה, רוברט לבנדובסקי מתקשה לשחזר העונה את המספרים אליהם הוא רגיל. מי שאמור לרשת אותו בעתיד הקרוב הוא ויטור רוקה. החלוץ הצעיר בן ה-18 שנרכש מאתלטיקו פראננסה, נמצא כבר בברצלונה ויהיה חלק מסגל הקבוצה עם פתיחת חלון ההעברות.

בריאיון ראשון שערך לתקשורת המקומית הוא אמר: "כל השחקנים טובים אבל אני מצפה במיוחד לשחק עם לבנדובסקי, וכמובן גם עם ראפיניה, שסיפר לי רק דברים טובים. שזה מועדון מושלם וקל ללמוד כאן ולהתפתח, אבל במקביל הדבר הכי חשוב כאן זה לנצח. החלום הכי גדול שלי הוא לזכות בליגת האלופות".

על הלחץ במועדון והבחירה בברצלונה: "לחץ בברצלונה? אני רגוע, משתדל לא לחשוב על זה יותר מדי, לא לעוף על עצמי. לעשות את המיטב עבור הקבוצה ולזכות בכמה שיותר תארים. אני אוהד שלה כל חיי, לא הייתה אופציה אחרת. האלילים הכי גדולים שלי שיחקו כאן, רומאריו, רונאלדיניו, , רונאלדו וניימאר. הם עשו היסטוריה כאן, יהיה תענוג ללבוש את החולצה הזו".

ויטור רוקה שחקנה החדש של ברצלונה. רויטרס
היורש של לבנדובסקי? ויטור רוקה/רויטרס

בברצלונה רואים ברוקה כשחקן חשוב לעתיד המועדון, עם חוזה עד 2031 וסעיף שחרור אסטרונומי של חצי מיליארד יורו. רוברט לבנדובסקי הוא מספר 9 הטבעי היחיד בסגל של ברצלונה נכון לעכשיו ובמועדון מקווה שהוא ישתלב בצורה טובה, כפי שהשתלבו הצעירים הברזילאים המצוינים של ריאל מדריד - ויניסיוס ורודריגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully