וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משהו עובר על סטף קרי? אולי זאת בכלל הגנה של מיאמי

עודכן לאחרונה: 29.12.2023 / 12:13

סטף וקליי תומפסון עברו עוד ערב קליעה חלש בהפסד השני ברציפות של גולדן סטייט: סטיב קר "לא מודאג" אבל לקבוצה שלו יש מה ללמוד ממיאמי בכל הנוגע ל"אנרגיה וקשיחות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.12/ספורט1

גולדן סטייט ספגה הלילה (בין חמישי לשישי) את אחד ההפסדים המביכים שלה העונה כשנכנעה למיאמי 114:102 באולמה הביתי צ'ייס סנטר. גם סטפן קרי וגם קליי תומפסון עברו ערב קליעה קשה: האחים ספלאש הסתפקו ב-26 נקודות ביחד ב-26 זריקות, כולל 4 מ-14 מעבר לקשת. גולדן סטייט קלעה רק 8 מ-33 מהשלוש, החטיאה הרבה זריקות נוחות ומבחינה התקפית נראתה מבולבלת מול ההגנה של מיאמי והאזורית 2-3.

ג'ונתן קומינגה רשם 6 איבודים, אנדרו וויגינס לא מצא את עצמו, ואף שחקן לא קלע יותר מ-13 נקודות (למרות ששמונה שחקנים קלעו בדאבל פיגרס). יש לציין שמיאמי שיחקה בלי ג'ימי באטלר, ובכל זאת ניצחה בקלילות מפתיעה.

"זה אחד מהלילות האלו. התחושה היא שהיינו בתמונה בכל משחק העונה, כל משחק היה צמוד, היינו תחרותיים וקשוחים, והלילה די איבדנו את התחרותיות הזו", אמר סטיב קר. "זה הרגיש כאילו קיבלנו מכה באנרגיה, קליעות לא נכנסו. הם פשוט לקחו את זה".

ההפסד מסיים את רצף 8 הניצחונות הביתיים של גולדן סטייט, כשהווריורס עדיין מחפשים את שילובי החמישייה הנכונים והרוטציה, וללא ספק נפגעו מבחינה הגנתית מאז שדריימונד גרין הושעה.

חיימה מאקס שומר על סטפן קרי בניצחון של מיאמי היט על גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
קר הזהיר: מיאמי תהיה נלחושה עוד יותר בלי החמישייה שלה. קרי נשמר/GettyImages, Ezra Shaw

מה שבטוח - בלי סטף קרי זה לא יכול לעבוד. "זה לא היה הלילה שלו", אמר קר, "זה חלק מעונה של 82 משחקים שבה יהיו לחבר'ה כמה לילות קשים, כמה רצפים קשים". קרי קלע 13 נקודות עם 3 מ-15 במהשדה, והחמיץ שישה מתוך שמונת הניסיונות שלו מעבר לקשת. הוא היה לא יעיל גם מול הנאגטס, ונזקק ל-21 זריקות - כולל 13 ניסיונות מהשלוש - כדי לקלוע 18 נקודות. "אני לא מודאג לגבי סטף, זה בטוח", סיכם קר.

מנגד, אולי זאת ההגנה של מיאמי הנחושה, שעלתה למאזן 12:19 גם בלי ג'ימי באטלר, קייל לאורי, קיילב מרטין וג'וש ריצ'רדסון. "זו רק עדות למנטליות שלנו", אמר טיילר הירו, שקלע 26. "שאנחנו באים לכאן ומצליחים למלא את מקומם של השחקנים שנמצאים בחוץ".

סטיב קר והווריירס התכוננו מראש למשחק קשה. "הם שיחקו כמה משחקים טובים לאחרונה, הם תמיד משחקים חזק, וזה מה שהמאמן הזהיר אותנו לפני המשחק: שהם הולכים לעלות אפילו יותר חזק ממה שהם היו עושים אילו היו להם את שחקני החמישייה שלהם", אמר טרייס ג'קסון-דיוויס, שסיים עם 10 נקודות ו-11 ריבאונדים לגולדן סטייט.

הווריורס, שניצחו שמונה משחקים ברציפות בצ'ייס סנטר לאחר שפתחו את העונה 6:1 במגרש הביתי שלהם, הפסידו בסן פרנסיסקו לראשונה מאז ה-18 בנובמבר מול אוקלהומה סיטי. אבל גם בבית הווריורס הוגבלו ל-37 מ-88 מהשדה (42%), כולל 8 מתוך 33 מהשלוש (24.2%). "אתה רוצה לתת את הטון כבר מההתחלה", אמר מאמן ההיט אריק ספולסטרה. "אני חושב שהחבר'ה שלנו הביאו סוג כזה של מאמץ, מבחינת אנרגיה, קשיחות ופיזיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully