וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובי משפחת ביבס יתארחו במשחק של בני יהודה: "נאמץ את המאבק להחזרתם"

עודכן לאחרונה: 29.12.2023 / 11:22

קרובי המשפחה שמוחזקת בשבי החמאס יהיו אורחי הכבוד בבלומפילד. בתו של בן דודה של שירי תשיר את ההמנון: "בתור הקבוצה הכתומה של המדינה, נפעל להחזרתם"

בווידאו: המחווה המרגשת למשפחת ביבס/ניב אהרונסון

בני יהודה תארח היום את בני שפרעם במסגרת המחזור ה-15 בליגה הלאומית. מי שיתארחו באצטדיון בלומפילד יהיו בני משפחתם וקרוביהם של משפחת ביבס שנמצאת בשבי החמאס בעזה. בני המשפחה שירי, ירדן וילדיהם הקטנים אריאל וכפיר מוחזקים בידי חמאס 84 יום יחד עם עוד 123 חטופים.
שחקני הקבוצה יעלו היום לדשא עם חולצות כתומות מהמטה הרשמי למאבק להחזרתם עם תמונותיהם של משפחת ביבס.

האב ירדן בן ה-34, האם שירי בת ה-32 והילדים אריאל בן ה-4 וכפיר שכבר הגיע לגיל 11 חודשים. הסרטון של שירי המבועתת עוטפת את שני ילדיה בשמיכה ומובלת לעזה על ידי מחבלי חמאס הפל לאחד מסמלי המלחמה והאימה, שהוריה של שירי, יוסי ומרגיט סילברמן נרצחו.

אינפוגרפיקה משפחת ביבס. שני עמר, צילום מסך
רק שיחזרו כבר הביתה. המחווה למשפחת ביבס/צילום מסך, שני עמר

"הצבע הכתום בשיערם של כפיר ואריאל הוא הצבע של הקבוצה שלנו, הצבע שנצבע בכל רחוב האצ"ל, בדגלים בשכונה ובשוק התקווה, זהו אותו הצבע המזוהה עם המאבק להחזרתם.
בתור הקבוצה הכתומה של המדינה החלטנו לאמץ את המאבק להחזרתם, לפעול ולעשות כל דבר שיכול לעשות טוב במאבק, כאשר הילדים כפיר ואריאל נמצאים על תמונת ההרכבים בכל משחק".

"זהו כבוד עברונו לארח את בני משפחתם כאן איתנו ואנו קוראים מכאן קול זעקה להחזרתם ולהחזרת כל החטופים, ומרכינים ראש ומשתתפים בצער כל משפחות הנופלים החל מפרוץ המלחמה ביום 7.10 הארור.

מי שתשיר את ההמנון הלאומי היא בתו של בן דודה של שירי, לינוי מילר זמרת מלהקת צעירי תל אביב".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully