וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "עושים מאמצים גדולים כדי לשמור על הקבוצה מאוחדת"

28.12.2023 / 22:03

אחרי הניצחון בקובנה, מאמן מכבי תל אביב התייחס באריכות לסערת הזרים, ורמז לפיתרון אפשרי: "הסיטואציה הזו משוגעת. ההנהלה עושה הכל כדי שהמצב לא יחזור על עצמו". ניבו נפצע לקראת הסיום, בקבוצה אופטימיים: "זה לא נראה רציני, אבל הוא ייבדק"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.12/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה לנטרל את רעשי הרקע. אחרי שניצחו בתחילת השבוע בליגת העל, הצהובים השיגו הערב (חמישי) ניצחון חוץ חשוב ביורוליג, 70:78 על ז'לגיריס קובנה, שחתם סיבוב מרשים של הצהובים בהתחשב בנסיבות, עם 10 ניצחונות - יותר מאשר השיגו באותו שלב בעונה שעברה.

בהיעדרו של וויד בולדווין הפצוע, דווקא ג'וש ניבו היה זה שהתעלה עם שיא קריירה של 22 נקודות, ויחד עם תמיר בלאט שתרם 14 נקודות ו-8 אסיסטים ותרומה של לורנזו בראון (5 מ-16 מהשדה, 5 אסיסטים ו-6 איבודים) ורומן סורקין (6 ריבאונדים) שקלעו 11 כל אחד, זה הספיק כדי להנחיל לליטאים הפסד שישי ברציפות.

"אני חושב שהגנתית שיחקנו בצורה נכונה כל המשחק. שלטנו בריבאונד. ניסינו להוריד את מספר האיבודים בחצי השני, אבל במשך כל הערב שיחקנו בחכמה", התגאה עודד קטש בסיום. "הייתה הצגה של תמיר בלאט, הוא עזר לנו לקרוא את המשחק. אני גאה מאוד בבחורים, כי לא היה לנו קל בימים האחרונים. התאמנו אולי פעם אחת לפני המשחק, וזה ניצחון גדול".

קטש הרחיב על בלאט ואמר: "תמיר תורם לנו המון מתחילת העונה והערב הוא התעלה, גם דיברתולומיאו ומנקו עזרו. לג'וש היה משחק טוב. לתמיר יש המון ביטחון והוא מאוד עוזר לנו".

לורנזו בראון מכבי תל אביב. Linas Zemgulis, אתר רשמי
הפיתרון בדרך? לורנזו בראון הערב/אתר רשמי, Linas Zemgulis

לאחר מכן, קטש דיבר במסיבת העיתונאים על הסיטואציה המשונה עם הזרים שבחרו לא להגיע לישראל לצמד המשחקים של הקבוצה בליגת העל. רק אתמול חברו הישראלים והזרים, וערכו אימון אחד בלבד יחד לפני המשחק. "אני יכול לומר שבתור מאמן, זאת לא סיטואציה מושלמת. מאז ה-7 באוקטובר שום דבר כבר לא אותו בישראל. אני יודע שהההנהלה משקיעה מאמצים כדי לשמור על הקבוצה מאוחדת. אני מקווה שנגיע לשם, בשבועיים האחרונים הסיטואציה הייתה משוגעת, אבל אני מקווה שמכאן דברים ישתפרו ושנצליח לשמור על הקבוצה יחד. לוח הזמנים מאוד מאתגר בכל מקרה. ממילא קשה לנו לא לשחק בבית שלנו. אני עושים מאמצים גדולים ושמים דגש על לשמור על הקבוצה מאוחדת.

"ברור שהיו הרבה שיחות עם הזרים. הסיבות שהם לא באו לישראל שונות ומגוונות. לכל שחקן יש את הבעיות שלו ונקווה שנצליח לפתור את זה. אני מנסה לא להיכנס לזה יותר מדי כי זה לא תפקידי, אבל בתור מאמן כמובן שאני רוצה שכל הקבוצה תהיה יחד. אני פשוט מקווה שנמצא דרך לעשות את זה".

על המשחק בליטא נגד פנרבחצ'ה: "ידענו שאנחנו לא יכולים לשחק בטורקיה מסיבות ביטחוניות ופוליטיות. חיכינו לראות היכן המשחק יתקיים. אני אוהב להגיע לליטא, כי מרגישים שכדורסל הוא יותר מעוד משחק כאן. בעולמנו המשוגע מאז ה-7 באוקטובר, אי אפשר לתכנן אפילו חמישה ימים קדימה. זה לא אידיאלי, אבל זה אחד הקשיים שאנחנו חווים".

על הכעס של אוהדי פנרבחצ'ה על כך שהמשחק הועתק מאיסטנבול: "כדורסל צריך להיות מעל הפוליטיקה, אבל לפעמים קורים כל מיני דברים. אני לא יכול לומר אם הסיבה שלא נשחק באיסטנבול היא פוליטית או ביטחונית, אבל אני בכל מקרה מקווה שהכדורסל יהיה גשר בדרך לשלום. אנחנו משחקים עבור הקהל, כך שכולנו מקווים שהמצב יהיה טוב יותר. אני מקווה שתהיה סולידריות בענף שלנו".

על מצבו של ג'וש ניבו: "אני מקווה שזה לא יותר מדי רע. אני מקווה שהוא יהיה בסדר, על פניו זה לא נראה רציני אבל נבדוק אותו שוב מחר. ראיתם היום כמה הוא חשוב עבורנו".

על מצבו של וויד בולדווין: "אני מעריך שבשבוע הבא הוא יהיה כשיר. הוא כמעט שיחק הערב, וקיבלנו את ההחלטה זמן קצר לפני המשחק כי חששנו לסכן אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
תמיר בלאט, מכבי תל אביב. AS Monaco Basket, אתר רשמי
משחק מצוין. בלאט/אתר רשמי, AS Monaco Basket

ג'וש ניבו הוסיף: "רציתי לעלות כמו שצריך אחרי ההפסד הקודם. אנחנו טובים מבחינה קבוצתית בריבאונד התקפה, זה נתן לנו דחיפה גם הערב. השאיפה שלי לשנה החדשה? שכולם יהיו בריאים, ושנמשיך לנצח".

רומן סורקין אמר: "עמדנו בתוכנית המשחק שלנו. רצינו להשתפר הגנתית ועשינו את זה הערב. במחצית אמרנו לעצמנו שאנחנו בעמדה די טובה לניצחון, ואני שמח שעשינו את זה. זה ניצחון חשוב כי זה משחק חוץ די קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully