וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקוביץ': "אם אגיד שאני ה-GOAT, יאמרו שאני שחצן וחסר כבוד"

הסרבי מסכם עוד שנה מוצלחת ומדבר על הצביעות בדיון על זהותו של הגדול בכל הזמנים: "אני יכול להראות שאני צנוע, אבל בוחר שלא"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.12/ספורט1

יש שיאמרו שהשנה האחרונה ביססה את מעמדו של נובאק ג'וקוביץ' כטניסאי הגדול בכל הזמנים. בגיל 36, אחרי שכבר נראה בירידה, נולה זכה בשלושה מארבעת תארי הגרנד סלאם, ושיפר את מאזנו ל-24 תארים כאלה במהלך הקריירה - שניים מעל רפא נדאל, הבא אחריו בטבלת כל הזמנים.

ובכל זאת, נראה שהדיון על זהותו של ה-GOAT הוא אינסופי, ובין מעריצי נדאל ופדרר, ג'וקוביץ' רחוק מלהיות קונצנזוס.

הערב (חמישי) הוא נשאל על כך וסיפק תשובה מעניינת שגם מבליטה את הצביעות בכל הנוגע לשאלה הנצחית.

"האם אני ה-GOAT? אפשר לתת שלוש תשובות", הסביר נולה בריאיון ל"ל'אקיפ" הצרפתי. "האחת - אני הטוב מכולם. אם אגיד את זה, יהיה מי שיאמר שאני שחצן, שאני לא מכבד את האחרים. התשובה השנייה - אני לא חושב שאני הגדול ביותר. אם זה מה שאגיד, כולם יגידו כמה צנוע אני.

"ויש את האופציה השלישית - לומר 'אני מי שאני', להיות גאה בכל מה שהשגתי במהלך הקריירה, לכבד את השחקנים הגדולים של הדורות הקודמים ואת שלל הדעות של כולם, ולהשאיר את הדיון הזה לאנשים אחרים. אני בוחר באופציה השלישית".

הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ'. רויטרס
הגדול מכולם? בדיון הזה יש לא מעט צביעות. ג'וקוביץ'/רויטרס

ג'וקוביץ' יודע שמצפה לו תחרות לא קלה בשנה הבאה, בהתחשב בעלייה המתמדת של קרלוס אלקראס ובקאמבק הצפוי של רפאל נדאל, שיופיע בטורניר בריסביין בתחילת החודש הבא.

"אני תמיד מאמין שרפא יהיה במיטבו. הספידו אותו כבר הרבה פעמים בקריירה, כפי שעשו גם במקרה שלי. תמיד הוכחנו לכולם שהם טועים", אומר ג'וקוביץ'. "רפא פשוט לא מסוג השחקנים שיחזקו לסבב רק כדי לשחק ברמה בינונית. הוא רוצה לזכות בתארים, הוא רוצה להיות הטוב ביותר. זה פשוט מי שהוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully