וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרישה בדרך? מרטינס חשף מה "השאיפה" של רונאלדו בפורטוגל

מאמן הנבחרת סיפר על שיחה שלו עם קפטן הסלסאו שנערכה לקראת ההופעה ה-200 שלו: "את רוב הפרטים לא אחשוף. נראה שהוא מתכנן להישאר בתמונה בשנים הקרובות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.12/ספורט1

העונה של כריסטיאנו רונאלדו באל נאסר התחילה נהדר עבור החלוץ הפורטוגלי שכבש כבר 23 שערים ובישל 11 ב-24 הופעות במדי הקבוצה הסעודית, ועם רצון לזכות בכל התארים האפשריים בקבוצה מהמפרץ, ל-CR7 יש עדיין חלום נוסף והוא להניף עוד פעם את גביע היורו עם נבחרת פורטוגל באליפות אירופה הקרובה שתיערך הקיץ בגרמניה.

קפטן הסלסאו יוביל גם הפעם את נבחרתו ביורו השישי שלו בקריירה, כשעם שיא השערים (128) וההופעות (205) הוא יקווה להגדיל גם את התפוקה שלו על הדרך. מאמנו, רוברטו מרטינס, סיפק פרט מעניין על הסופרסטאר הפורטוגלי בראיון אצל פרדי ליונברג, שחקן העבר השבדי, כשחשף שיחה פרטית בינו לבין רונאלדו.

"כאשר כריסטיאנו היה קרוב להגיע ל-200 הופעות במדי הנבחרת, הישג שלא הגיע אליו אף שחקן אחר כמובן, שוחחנו בינינו", סיפר מאמן נבחרת פורטוגל. "את רוב הדברים שנאמרנו באותה שיחה פרטית לא אחשוף, אבל אני יכול לומר שכששאלתי אותו 'להגיע להישג הזה של 200 הופעות בנבחרת זה דבר שמעניין אותך?', הוא ענה לי 'מעניין אותי להגיע ל-250 הופעות בנבחרת'. נראה שהוא מתכנן להישאר בתמונה בשנים הקרובות".

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
יגיע ל-250 הופעות בפורטוגל? רונאלדו/רויטרס

רונאלדו יחגוג בחודש פברואר יום הולדת 39, כך שעל מנת להגיע ל-250 הופעות במדי נבחרת פורטוגל, הוא יצטרך להשתתף גם בטורניר היורו הקרוב, גם במשחקי המוקדמות והידידות של הסלסאו בשנים הקרובות וגם, ככל הנראה, במונדיאל 2026.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully