וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילסון עשוי להגיע למשחק של מכבי ת"א נגד מכבי חיפה בסיבוב השני

אנגולה כבשה שער בודד ב-6 המשחקים האחרונים, החלוץ המוביל שלה הבריז כדי להישאר עם פיורנטינה והפרשנים מעריכים שהיא תודח מאליפות אפריקה בשלב הבתים. אם זה יקרה, שחקן הכנף המצטיין של הצהובים יוכל לשוב עוד לפני סוף ינואר

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

מכבי תל אביב תאבד בקרוב את שחקן הכנף המצטיין שלה, מילסון, אבל התחזיות של סוכנויות ההימורים והפרשנים הן שלא יעבור זמן רב עד שישוב לקרית שלום. הסיבה היא שאף אחד לא נותן לאנגולה סיכוי להגיע רחוק באליפות אפריקה שתצא לדרך ב-13 בינואר.

מילסון הוא אחד משני מוזמנים מליגת העל לנבחרת "האנטילופות השחורות", כשהשני הוא שואו ממכבי חיפה. בעוד האחרון מתקשה להותיר חותם חיובי במדי האלופה, מילסון משמש בורג מרכזי בקבוצה של רובי קין. הוא שותף ב-19 משחקים בכל המסגרות, כבש 3 שערים, בישל 5 נוספים ומקשה מאוד על ההגנות היריבות.

אנגולה הוגרלה לבית ד', בו היא תפגוש את אלג'יריה, בורקינה פאסו ומאוריטניה. שתי הראשונות פייבוריטיות ברורות לשני הכרטיסים האוטומטיים לשמינית הגמר והתחזיות הן שאנגולה ומאוריטניה ייאבקו על המקום השלישי, שעשוי להוביל לשלב הבא, אבל גם עלול לא להספיק (4 מ-6 הנבחרות שבמקום השלישי יעפילו).

אנגולה תתכנס למחנה אימונים באיחוד האמירויות ומשם תמשיך לטורניר שיתקיים בחוף השנהב. המשחק הראשון שלה יהיה נגד אלג'יריה ב-15 בינואר והאחרון מול בורקינה פאסו ב-23 בינואר. אם היא לא תצליח לעלות לשמינית הגמר, מכבי תל אביב תוכל לקבל את מילסון למשחק נגד מכבי חיפה בסיבוב השני (את המשחק הדחוי מהסיבוב הראשון הוא יחמיץ).

מילסון מכבי תל אביב לצד ניב פליטר הפועל באר שבע. דני מרון
אנגולה לא עשתה רושם טוב במשחקים האחרונים, ומבחינת מכבי תל אביב אלו חדשות טובות. מילסון/דני מרון

אנגולה לא ניצחה 6 משחקים ברציפות בכל המסגרות ולא עברה את שלב הבתים באליפות אפריקה מאז 2010. בנוסף, אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, היא תגיע לטורניר הקרוב ללא השחקן הכי בכיר שלה: חלוץ פיורנטינה אמבלה אנזולה, שקיבל זימון והשיב בשלילה.

אנזולה נרכש מספציה תמורת כ-12 מיליון יורו אחרי שבעונה שעברה כבש 13 שערי סרייה A. בינתיים הוא לא מצליח לשחזר את המספרים הללו וב-17 הופעות הבקיע שער בודד, אבל הוא נחוש לעשות יותר בפירנצה ובשביל זה החליט לוותר על אליפות אפריקה - גם במחיר של סנקציות נגדו. הנפגעת העיקרית אמורה להיות נבחרת אנגולה שבאותם 6 משחקים ללא ניצחון, כבשה רק שער אחד.

בעוד מכבי חיפה מצפה לחסרונו של עבדולאי סק עד השלבים הכי מאוחרים בטורניר בגלל שסנגל אחת הפייבוריטיות לזכייה, מכבי תל אביב עשויה לקבל את מילסון בחזרה יחסית מוקדם. אם אתרי ההימורים והפרשנים לא ייטעו בהערכות שלהם ואנגולה תסיים את דרכה אחרי שלב הבתים, מילסון עשוי לפספס "רק" 5-6 משחקי ליגה של הצהובים ולא 8-9 כמו הצפי של סק למשל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully