וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התחזית ל-2024: ווס אנסלד ג'וניור יפוטר מוושינגטון"

בארה"ב משוכנעים שימיו של המאמן ספורים: "כדורסל קשה לצפייה". לפחות אבדיה מראה סימני חיים: "בין היחידים שנראה אנרגטי"

בווידאו: וואלה תיקתקנו, 28 בדצמבר 2023/מערכת וואלה!

ההפסדים ממשיכים להיערם בכמויות, ובוושינגטון משוכנעים שווס אנסלד ג'וניור ישלם את המחיר בעתיד הנראה לעין. הוויזארדס ספגו אתמול (חמישי) הפסד 11 ב-13 המשחקים האחרונים לאחר שהובסו 132:102 על ידי טורונטו, וסיימו את השנה בקול ענות חלושה, כשהם עם המאזן השלישי הכי גרוע ב-NBA (25:5) ומציגים הגנה נרפית בקנה מידה היסטורי.

בבלוג "BulletsForever" פרסמו תחזיות לקראת השנה החדשה, והראשונה שבהן נגעה לווס אנסלד ג'וניור, שהביקורות על תפקודו על הקווים הולכות וגוברות בשבועות האחרונים.

"מתישהו בשנת 2024, ווס אנסלד ג'וניור יפוטר", העריכו. "אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, הוא לא רק רושם בעיקר הפסדים, אלא גורם לוויזארדס להיראות שבריריים וחלשים מבחינה מנטלית. הג'נרל מנג'ר שהביא אותו לקבוצה כבר עזב, ולמען האמת זה די מפתיע שהוא שרד בתפקיד עד עכשיו, כי הכדורסל שוושינגטון משחקת תחתיו קשה לצפייה".

מאמן וושינגטון וויזארדס ווס אנסלד ג'וניור. רויטרס
שעון החול אוזל? אנסלד ג'וניור/רויטרס

דני אבדיה שסיים את חודש דצמבר החלש עם ממוצעים של 9 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיחסטים עם אחוזי קליעה נמוכים למדי (41% מהשדה, 19% מהשלוש ו-78% מהעונשין), לפחות הראה סימני חיים במשחק האחרון נגד טורונטו, בו קלע 12 נקודות.

"דני אבדיה נראה יותר טוב. זה מה שאתה רוצה לראות ממנו בהתקפה.אבל שלושת השומרים הכי טובים בקבוצה שלך הם דלון רייט, בילאל קוליבאלי ודני. האחרים פשוט גרועים בצד הזה, וככה אי אפשר להצליח. קשה לצפות בזה", אמרו בפודקאסט "Locked On Wizards".

הבלוגר קווין ברום כתב: "במשחק האחרון, אבדיה נראה כמו אחד השחקנים היחידים בקבוצה עם אנרגיות והתלהבות לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully