וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בליגת העל: חולון תחזור לנצח לפני אוסטנד?

28.12.2023 / 18:09

אחרי ההפסד לקרית אתא יארחו הסגולים את הפועל חיפה (13:45) שניצחה את מכבי תל אביב במחזור הקודם. ברנס לא נרשם אצל שרף, טאקר עשוי לערוך בכורה אצל גודס שצפוי לצרף את אריק גריפין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.12/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שישי, 13:45) בהיכל הטוטו בחולון כשהפועל חולון תארח את הפועל חיפה. כל אחת מהקבוצות מחזיקה בשני ניצחונות עד כה, כשלחולון הפסד אחד לחיפה ארבעה הפסדים. מאז חזרה חיפה לליגת העל בעונת 2020/21 היא הגיעה לארבעה משחקי ליגה בחולון, והפסידה בכולם.

הפועל חולון מגיעה להתמודדות אחרי ההפסד המאכזב לעירוני קרית אתא ביום שלישי. החבורה של עמית שרף נראתה לא רע התקפית, אבל הגנתית נכנעה לחבורה של שרון אברהמי, ותקווה לא לרשום הפסד שני ברציפות ליריבות מהצפון. חולון צירפה את הגארד האמריקאי דיאנדרה ברנס והוא נחת בישראל אתמול והתאמן עם הקבוצה, אך הוא לא ייקח חלק במשחק ויהיה מוכן לקראת המשימה החשובה של חולון בשבוע הבא - המשחק הראשון בסדרת הפלייאין של ליגת האלופות נגד אוסטנד הבלגית. ניב משגב ימשיך להיעדר.

גיא גודס, מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
מפגש עם האקסית. גודס/ברני ארדוב

הפועל חיפה ניצלה בסוף השבוע את מה שהפועל באר שבע יומיים לאחר מכן כשלה לעשות, וניצחה את מכבי תל אביב שהופיעה עם סגל ישראלי בלבד. הניצחון העלה את חיפה מעל המקום האחרון בטבלה. האדומים צירפו במהלך השבוע את הגארד-פורוורד האמריקאי דקארי טאקר ששיחק בשנתיים הקודמות בליגה הלאומית, והם לא אמורים לעצור שם. בקבוצה צפויים להחתים גם את אריק גריפין, וינסו לצרף עוד שחקן זר אחד כדי להציג סגל ראוי להמשך העונה. איתי מושקוביץ' ועמית שמחון צפויים להמשיך להיעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully