וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעתיד הלא רחוק נשמע על מועמדות של רובי קין לקבוצות באנגליה"

אתר סקאוטינג מוביל ניתח את ההצלחה של מאמן מכבי תל אביב בפתיחת העונה, וקבע: "שחקנים גדולים הופכים למאמנים בינוניים? קין מפריך את המיתוס. הקריירה שלו רק החלה, אך הסימנים מעודדים"

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

18 ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ורק הפסד אחד. זהו המאזן המרשים של רובי קין כמאמן מכבי תל אביב, שמעורר עניין כל נראה גם בבריטניה. אתר הסקאוטינג המוביל "TotalFootballAnalysis" פרסם היום (חמישי) ניתוח מעמיק של שיטת המשחק של מכבי תל אביב תחת המאמן האירי, והגיע למסקנות אופטימיות לגבי עתידו על הקווים.

"בלא מעט מקרים, שחקני עבר גדולים מתבררים כמאמנים בינוניים. רובי קין, כך נראה, מפריך את המיתוס הזה. למרות שמדובר בשלב מוקדם מאוד בעונה, מכבי תל אביב שלו מסתמנת כמועמדת בכירה לזכות באליפות בישראל. הקבוצה שלו דומיננטית גם בקונפרנס ליג", כתבו.

"המערך האהוב על קין הוא 4-3-3, המערך שלמד היטב מג'ונתן וודגייט כששימש בתור עוזרו במידלסברו, ולאחר מכן מסם אלרדייס כשהיה עוזרו בלידס. השיטה של קין בנויה על החזקה בכדור, שמתחילה לרוב בחוליה האחורית, כולל השוער. מכבי תל אביב כל הזמן מנסה לדחוף את הכדור קדימה, אבל גם יודעת לחכות בסבלנות להזדמנות הנכונה כדי לתקוף. הקבוצה שלו אוהבת להשתמש בשחקני הכנף ויודעת לנצל היטב את המרווחים במגרש".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גם באנגליה עוקבים. רובי קין/ברני ארדוב

בכתבה מציגים גרפים שממחישים כיצד בשיטה של קין, כמעט כל הבעיטות של ערן זהבי מגיעות ממרכז הרחבה, ולא בבעיטות מרחוק.

"ברמה המקומית, זהבי הוא פינישר קטלני. בעזרת השיטה של קין, הוא ממקד את המאמצים שלו למהלכים בתוך הרחבה, והמספרים שלו מראים שהוא מלא בביטחון. אין ספק שהוא שחקן מפתח בשיטה ההתקפית של מכבי תל אביב".

בכתבה צוין ש"קין נאמן למערך שלו, אבל יודע לספק כדורגל גמיש, מה שהופך את מכבי תל אביב לקבוצה כמעט בלתי שבירה בישראל. במשחקים עד כה, הקבוצה שלו הייתה שדומיננטית מאוד עם הכדור והשחקנים הוצבו בעמדות קדמיות מאוד, מה שאולי הופך את מכבי תל אביב למעט חשופה להתקפות מתפרצות. יחד עם זאת, הקבוצה שלו כל כך דומיננטית עם ובלי הכדור, כך שקשה מאוד לנצח אותה".

לסיכום כתבו ש"נראה שקין מיישם את השיטה של ג'ונתן וודגייט, עם כדורגל התקפי ומרווח היטב, שמרכז את המאמצים שלו כדי לאפשר לערן זהבי לפרוח.

"למרות שהוא עדיין לא זכה באף תואר בתור מאמן ועדיין לא הגיע להישגים, על אף העובדה שקריירת האימון שלו עדיין בראשיתה, הסימנים בהחלט מעודדים. זו לא תהיה הפתעה גדולה אם בעתיד הלא רחוק הוא יהיה מועמד למשרות של מאמן באנגליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully