וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתראה בסיבוב הבא: מכבי תל אביב ניצחה 70:78 את ז'לגיריס קובנה

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 22:01

הצהובים סגרו סיבוב ראשון ביורוליג עם נצחון עשירי ומאזן חיובי. ניבו (22 נק' ו-6 ריב') כיכב עם שיא קריירה בצד של קטש, אוואנס (18 נק') בלט נגד האקסית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.12/ספורט1

מכבי תל אביב רצתה להימנע מהפסד שני רצוף, בפעם השנייה העונה ביורוליג, והערב (חמישי) היא הצליחה לשוב למסלול הניצחונות עם 70:78 על ז'לגיריס קובנה, בעיקר בזכות מחצית שנייה נהדרת ושתי ריצות משמעותיות ברבע השלישי. הצהובים סגרו את הסיבוב הראשון במפעל האירופי עם מאזן של 10 ניצחונות מול 7 הפסדים ובחלק בטבלה המוביל לפחות לשלב הפלייאין.

הליטאים פתחו טוב יותר את המשחק, במיוחד בזכות אדמונד סאמנר (14 נק') שצלף מחוץ לקשת השלוש והוביל את המארחים ליתרון 16:18 בתום הרבע הראשון. ג'וש ניבו (22 נק' ו-6 ריב') בשיא קריירה סייע לצהובים לחזור לעניינים ובדקות טובות מאוד בצבע הצליח להעביר את המומנטום לצד של האורחת. קינן אוואנס, אקס האלופה הישראלית, הוסיף בעצמו 18 נק' וז'לגיריס עם 32:33 בהפסקה. המחצית השנייה נפתחה בסערה עם ריצת 0:8 כשגם לורנזו בראון (11 נק' ו-5 אס') ובונזי קולסון (11 נק' ו-5 ריב') הצטרפו לרשימת הקלעים הבולטים. רומן סורקין (11 נק' ו-6 ריב') הצטרף לחגיגה בריצה נוספת של 0:13 וההפרש הגיע לדו ספרתי עם 49:61 לקראת הרבע האחרון. הליטאים נראו טוב יותר בדקות הסיום, אך הירבו לאבד כדורים וראו את תמיר בלאט (14 נק' ו-8 אס') ביכולת מצוינת מסייע להוביל את האורחים לניצחון חוץ חשוב.

קלעו לז'לגיריס קובנה: קינן אוואנס 18, אדמונד סאמנר (3/5 מהשלוש) 14, לאורינס בירוטיס (9 ריב') ואדגראס אולנובאס (7 ריב') 8 כ"א, דובידאס גיידראיטיס 7, רולנדס סמיתס 6, בריידי מאנק 3, אוסטין הולינס, לוקאס לקאויסיוס וקוואריוס הייס 2 כ"א. תומאס דימסה ודניאליוס לאברינוביוס שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי תל אביב: ג'וש ניבו (6 ריב') 22, תמיר בלאט (8 אס') 14, לורנזו בראון (5 אס'), רומן סורקין (6 ריב') ובונזי קולסון (5 ריב') 11 כ"א, חסיאל ריברו (5 ריב') ורפי מנקו 4 כ"א, ג'יימס ווב 1. אנטוניוס קליבלנד, ג'ייק כהן וג'ון דיברתולומאו שותפו ולא קלעו.

לורנזו בראון מכבי תל אביב. Linas Zemgulis, אתר רשמי
ניצחון עשירי העונה ביורוליג. בראון/אתר רשמי, Linas Zemgulis

מהלך המשחק

רבע 1

עודד קטש פתח בחמישייה עם אנטוניוס קליבלנד, לורנזו בראון, רומן סורקין, ג'וש ניבו ובונזי קולסון. הסנטר של הצהובים היה אחראי על הנקודות הראשונות ויחד עם בראון העלה את האורחים ליתרון מוקדם. אדמונד סאמנר קלע שלוש שלשות רצופות שהעבירו את היתרון לצד הירוק, בראון צמצם את קליעה בצבע, אבל עוד שלשה של הליטאים הגדילה את ההפרש. ג'יימס ווב ותמיר בלאט נשלחו לקו וצימקו לנקודה בלבד, אקס הצהובים, אוסטין הולינס, קלע פעמיים מהעונשין ורפי מנקו צמצם עם 16:18 לז'לגיריס.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ג'ייק כהן מכבי תל אביב. Linas Zemgulis, אתר רשמי
מתקשים מול היכולת של הליטאים מחוץ לקשת. כהן/אתר רשמי, Linas Zemgulis

רבע 2

בראון השווה עם פתיחת הרבע השני, סאמנר המשיך להיות האיש של ז'לגיריס עם נקודות בצבע וקולסון קלע את השלשה הראשונה של מכבי עם היתרון של האורחת. ניבו התעופף והטביע במהלך נהדר, הגנה טובה של בלאט סידרה מתפרצת וקולסון שמר על היתרון הצהוב. עוד אקס צהוב בדמותו של קינן אוואנס השווה את התוצאה לפני שבראון ספג עבירה בלתי ספורטיבית והליטאים העבירו את היתרון לצד הירוק. שלשה של בראון על באזר צמצמה לנקודה בלבד בפיגור צהוב של 33:32 בהפסקה.

קינן אוואנס ז'לגיריס קובנה לצד אנטוניוס קליבלנד מכבי תל אביב. Linas Zemgulis, אתר רשמי
משחק טוב נגד האקסית. אוואנס וקליבלנד/אתר רשמי, Linas Zemgulis

רבע 3

החצי השני נפתח עם סל מחוץ לקשת של בלאט שהשווה את התוצאה, אוואנס המשיך לדייק מול האקסית עם שלוש קליעות מהקו וניבו שוב הציג דומיננטיות כשצימק לנקודה. קולסון הוסיף שלשה שנייה וניבו סחט סל ועבירה כשהיתרון הצהוב צמח ל-5 בריצת 0:8. קולסון עם עוד שלשה והטבעה של סורקין השתיקה את הקהל הביתי עם יתרון שיא דו ספרתי. הדהירה הצהובה המשיכה עם עוד נקודות של סורקין ושלשה של רפי מנקו שקבעה ריצת 0:13 מדהימה ויתרון משמעותי לקבוצה של קטש עם 49:61.

ג'וש ניבו מכבי תל אביב לצד אדמונד סאמנר ז'לגיריס קובנה. Linas Zemgulis, אתר רשמי
רבע שלישי ענק של הצהובים. ניבו מול סאמנר/אתר רשמי, Linas Zemgulis

רבע 4

רולנדס סמיתס פתח את הרבע האחרון עם 4 נקודות מהירות שהורידו את ההפרש לחד ספרתי. ניבו המשיך לבלוט עם קליעות מדויקות מהקו, שלשה של הליטאים הלהיבה את הקהל הביתי, אבל בלאט הגיב עם אחת משלו והחזיר את היתרון לדו ספרתי. איבוד כדור של ניבו סידר לז'לגיריס לצאת לעוד מתפרצת ושהסתיימה בסל שחתך את ההפרש ל-6 בלבד. בריידי מאנק הוסיף שלשה, בלאט הגיב עם קליעה ואיבודי כדור של הליטאים החזירו את המומנטום לצהובים שהצליחו לשמור על היתרון עד הסיום עם 70:78.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully