וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה נשאל על לאיוס ואוז'בולט: "רוצה שכולם יישארו"

מאמן הפועל תל אביב התייחס לעתיד כוכביו לקראת החלון: "בונים עליהם". אלטמן: "אני צריך להוכיח על הדשא שהפציעה מאחוריי"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב 1:2/ספורט1

רצף שלושת הניצחונות של הפועל תל אביב נעצר השבוע באצטדיון טדי, כאשר שחקניו של בורחה למה ספגו בדקה ה-90 מרגלי דון ונכנעו 2:1 להפועל ירושלים. ביום ראשון מצפה להם משימה קשה יותר, גם אם היא באצטדיון בלומפילד הביתי שצפוי להתמלא בכ-15,000 צופים, כאשר יארחו את האלופה מכבי חיפה.

רצף שלושת הניצחונות של הפועל תל אביב נקטע בהפסד 2:1 להפועל ירושלים, וביום ראשון (20:30) האדומים יצטרכו להתגבר על משוכה קשה במיוחד כדי לחזור למסלול הנכון: האלופה מכבי חיפה תגיע לבלומפילד כשהיא בעצמה לא שמטה נקודה כבר ארבעה מחזורים, ולא נוצחה שמונה משחקים ברציפות בכל המסגרות.

מאמן הפועל תל אביב בורחה למה אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, אליו יוכלו להיכנס עד 15,000 איש בזכות אישור פיקוד העורף: "אנחנו מתכוננים לתת 100% כמו בכל משחק, למדנו מהטעויות שלנו. האוהדים הם חלק חשוב מהקבוצה וזה חשוב שהם יהיו מאחורינו, נעשה הכל כדי לשמח אותם. בכדורגל תמיד רוצים לשחק נגד הקבוצות הכי טובות, מכבי חיפה היא האלופה, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו ולא חושבים מה היה לפני".

הספרדי הוסיף: "אנחנו עובדים כל יום, באימונים ובתדריכי וידאו, כדי לשמור על יציבות. צברנו ביטחון מהניצחונות, אבל צריך להישאר מחויבים ולנצל את המצבים ביעילות. ככה נשתפר ונשיג את המטרות שלנו.

כשנשאל לגבי מיעוט הדקות להישאם לאיוס ואלן אוז'בולט, למה השיב: "עם כמות המשחקים שיש לנו, כולם מקבלים דקות. כולם מוכנים, אנחנו חושבים קדימה ובונים עליהם. האם הם יישארו בינואר? אני לא יודע, אני רוצה שכולם יישארו".

עומרי אלטמן, שחקן הפועל תל אביב חוגג. דני מרון
חזר לכבוש, אבל עדיין לא 100%. עומרי אלטמן/דני מרון

עומרי אלטמן אמר: "אני מרגיש טוב, אנחנו שמחים שיש לנו עוד יום לנוח ולהתאושש. קצב המשחקים לא נורמלי לטעמי, אבל אנחנו בסיטואציה שנכפתה עלינו. המאמן עושה את הבחירות שלו בהתאמה עם הפיזיותרפיסטים, הצוות הרפואי, מאמן הכושר, לפי העומס. עד עכשיו זה עובד מצוין חוץ מאור ישראלוב שנפצע, כולם כשירים וזה הכי חשוב, לשמור על סגל בריא. כל מי שנפצע לשבועיים-שלושה זה אינספור משחקים".

ההתאוששות שלו מפציעה: "זה טריקי קצת, כן חזרתי להבקיע במשחקים האחרונים, אבל עדיין לא מרגיש שאני ב-100% שלי ביכולת, אני מתקרב לשם, מרגיש יותר טוב ממשחק למשחק, אני בדרך לשם. יותר חשוב שהקבוצה תנצח. היינו ברצף טוב, היה לי יותר חשוב שהקבוצה תעמוד על הרגליים אחרי שחזרנו ככה-ככה מהפגרה של המלחמה. אני יודע שמהתחלה ציפו שאהיה במלוא העוצמה, אבל צריך לזכור שעברתי פציעה פחות נעימה ועוד שנייה היא תהיה מאחוריי. אני צריך להוכיח את זה על הדשא".

המטרות: "כל התפיסה של המועדון השתנתה מאז כניסת הבעלים החדשים, אנחנו רוצים לשמור על יציבות לאורך כל העונה וחולמים בגדול. אנחנו לא מסתירים את זה. רוצים להגיע למקומות שהפועל תל אביב לא הגיעה בשנים האחרונות. יכול להיות שהאוהדים מצפים שזה יקרה כאן ועכשיו, אבל זאת בסך הכל קבוצה חדשה. המנטליות שלנו השתנתה".

לסיום דיבר אלטמן על נושא הקהל: "משחקים כאלה הם הכיף שבלהיות שחקן כדורגל. אנחנו שמחים, אני בטוח שהאוהדים שלנו יגמרו את הכרטיסים מהר מאוד ויתנו לנו את הדחיפה שאנחנו צריכים. ביציעים ריקים זה שונה לגמרי, ההרגשה והאנרגיה, המוכנות, זה לא כיף ולא נעים. הנסיבות קשות, אבל אנחנו שמחים שהם חוזרים וצריכים אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully