וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון אובחן עם קרע ברצועה הצולבת ולא ישוב לשחק העונה

28.12.2023 / 16:53

בלם מכבי תל אביב עבר MRI, שאימת את החשש שמדובר בפציעה שתשבית אותו חודשים ארוכים. גם בעונת 2017/18 נפגע בברך ונעדר במשך קרוב לשנה

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

החשש הגדול התאמת וניר ביטון לא ישוב לשחק העונה בעקבות קרע ברצועה הצולבת. בלם מכבי תל אביב עבר היום (חמישי) בדיקת MRI שאישרה כי מדובר בקרע מלא, בהתאם לחששות עוד על כר הדשא בזמן המשחק מיד עם נפילתו על הקרקע, פציעה שתשבית אותו לפחות עד תחילת העונה הבאה.

ביטון נפצע כבר בפתיחת המשחק נגד בית"ר ירושלים, בדקה התשיעית ליתר דיוק הוחלף. הפציעה לא נגרמה מפגיעה ישירה שספג, אלא מתנועה לא נכונה בניסיון להגן. ביטון צנח מיד אל הקרקע ואחרי מספר דקות של טיפול רפואי, פינה את מקומו בדמעות כשהוא מתקשה לדרוך על הרגל.

שחקן מכבי תל אביב ניר ביטון פצוע. דני מרון
רק בריאות. ניר ביטון/דני מרון

ביטון בן ה-32 חזר לבסס את מעמדו כשחקן הרכב במכבי תל אביב העונה תחת רובי קין, פתח במסגרת ליגת העל בשמונה מ-11 משחקים שקיימה הקבוצה. זו הפציעה הקשה השנייה בקריירה שלו, כי בעונת 2017/18 נותח בברכו ונעדר במשך 346 ימים - החמיץ בסך הכל 63 משחקים בסלטיק ובנבחרת ישראל מפברואר 2018 ועד ינואר 2019. כעת הוא צפוי לתקופת החלמה דומה.

יש לציין שניר ביטון חתם במכבי תל אביב בקיץ 2022 על חוזה לשנתיים עם אופציית הארכה בשנה נוספת, כך שהפציעה בהחלט עלולה להשפיע על ההחלטה אם להשאירו במועדון. בעקבות הפציעה, מכבי תל אביב עשויה להשתמש בחלון ההעברות של ינואר כדי להחתים בלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully