וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל חדרה קיבלו בונוס כספי על הניצחון 0:1 בסכנין

28.12.2023 / 11:38

איש העסקים ששי יעקב תרם 500 שקל, ההנהלה הכפילה את הסכום שיקבל כל שחקן. במועדון עושים ככל שביכולתם כדי להגן על מדמון שנמצא בשיא תהילתו

תקציר: בני סכנין - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

שחקני הפועל חדרה קיבלו היום (חמישי) בונוס כספי על סך אלף שקלים כל אחד לאור הניצחון החשוב אמש, 0:1 על בני סכנין. איש העסקים ששי יעקב, שמקורב להפועל חדרה, נתן בונוס של 500 שקלים לכל שחקן והמועדון הוסיף על כך עוד 500 שקלים, כדי להביע את ההערכה על שלוש הנקודות היקרות שהושגו בדוחא.

בחדרה היו מאושרים מהניצחון שהגיע אחרי שני הפסדים ואמרו כי הם גאים בשחקנים שידעו להתאושש במהרה ועוד במשחק חוץ, אחרי התבוסה 5:1 למכבי חיפה במחזור לפני כן. סמי בוראר חזר להרכב ובישל את שער הניצחון לאלעד מדמון, מלך השערים של הקבוצה שכבש אתמול את שערו השביעי העונה. בחדרה מגוננים על הטאלנט החדש שלהם ומשתדלים לנתק אותו מכל רעשי הרקע מסביב בשל ההתעניינות מהמועדונים הגדולים. מדמון חתם בעונה שעברה לחמש שנים נוספות ובחדרה ידונו בהצעות רשמיות מהארץ או מחו"ל אם וכאשר יהיו כאלה.

אלעד מדמון הפועל חדרה. שלומי גבאי
בחדרה מנסים לגונן עליו. מדמון/שלומי גבאי

הקשר תמיר עדי שוב נפצע וצפוי להיעדר לפחות שבוע נוסף. בחדרה מאוכזבים מאוד מהתפוקה של הקשר עד כה וטוענים שבמקום להיות שחקן מפתח שמוביל את הקבוצה, הוא מציג יכולת לא טובה ומרבה להיעדר מהמשחקים עקב פציעות

בקבוצה כבר חושבים על חלון ההעברות בינואר וממשיכים בנסיונות למצוא חלוץ זר, שיגיע במקום ארון ליה איסקה ששוחרר. במקביל הועבר מסר נוסף לחלוץ דור ג'אן כי הוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה חדשה עם פתיחת החלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully