וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכה לנבחרת ברזיל? כרגע, נראה שאנצ'לוטי ממתין בכלל לריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 11:29

בספרד טוענים שהמאמן מעדיף להישאר וצפוי לקבל בחודש הבא הארכת חוזה. וגם: מטרת הרכש הגדולה ביותר שאינה עונה לשם אמבפה או הולאנד

תקציר: אברטון - מנצ'סטר סיטי 3:1/ספורט1

"קרלו אנצ'לוטי קרוב הרבה יותר להאריך את חוזהו בריאל מדריד מלחתום בנבחרת ברזיל", כך מדווחים הבוקר (חמישי) ב"אס". ההתאחדות הברזילאית שחיזרה אחר המאמן המעוטר אמנם הודיעה שהיא מוכנה לו, אולם דומה שאנצ'לוטי מעדיף להישאר במדריד. "ריאל היא ההעדפה שלי, ואם יציעו לי חוזה חדש, אמשיך גם בעונה הבאה", אמר להתאחדות.

היכולת המאכזבת של הסלסאו עם המאמן הזמני פרננדו דיניז הגבירה את הלחץ לאחרונה, אך אנצ'לוטי בשלו. "הוא שוחח עם אשתו ילדיו והבהיר להם שטוב לו במדריד ואם תהיה לו האפשרות לחתום על חוזה חדש, הוא יעשה זאת בלי היסוס. זו לא שאלה של כסף", נכתב ב"אס". "הוא מקבל הערכה גדולה מההנהלה ובחדר ההלבשה, וגם הקהל מעריץ אותו".

אז מתי, אם בכלל, יוחלט להאריך את חוזהו של אנצ'לוטי? לפי "אס", זה ככל הנראה יקרה אחרי הסופרקאפ הספרדי, שייערך בחודש הבא בערב הסעודית. "המועדון לא חפץ באופרת סבון עד תום העונה", נכתב. "אם הכל יישאר כמו שהוא כעת גם בינואר, צפוי עשן לבן שיבשר על המשך דרכו של קרלו עד קיץ 2025".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
כולם מרוצים מהשידוך. אנצ'לוטי/רויטרס

נושא נוסף שמעסיק את הבלאנקוס הוא חיזוק הסגל. לפי "מארקה", אלפונסו דייויס "ממשיך להיות אחת המטרות העיקריות, אם לא העיקרית שבהן. אם קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד לא ריאלים, המועדון ירכז את כל המאמצים בצירוף הקנדי של באיירן מינכן". הכל, כך נדמה, תלוי בשחקן עצמו, שחוזהו יסתיים ב-2025: אם יבחר שלא להאריך את חוזהו, לא יותיר לאלופת גרמניה ברירה אלא למכור אותו בקיץ הבא, כדי לא לאבדו בחינם. "באיירן הציעה לו 10 מיליון יורו לעונה, אבל בינתיים זה לא ריצה אותו", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully