וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו דרסה 71:91 את ברצלונה, אולימפיאקוס הביסה את אלבה

לפני שתתארח אצל מכבי תל אביב בשבוע הבא, מייק ג'יימס (20 נק') ואלפא דיאלו (19 נק') הצטיינו בניצחון המוחץ על הקטלאנים. אלק פיטרס כיכב ב-67:94 של היוונים בברלין

תקציר: 14 נקודות לים מדר בניצחון 56:98 של פנרבחצ'ה על דרושפאקה/ספורט1

המחזור ה-17 ביורוליג הגיע הערב (שישי) לסיומו עם שני משחקים - אולימפיאקוס ניצחה בגרמניה את אלבה ברלין ומונאקו נתנה הצגה ב-71:91 על ברצלונה.

אלבה ברלין - אולימפיאקוס 94:67

סגנית אלופת אירופה יצאה מפיגור, בסופו של דבר רשמה ניצחון משכנע ועלתה למאזן חיובי של 8:9 העונה. להפסקה ירדה אלבה ברלין ביתרון 40:43, בשיא הובילה ב-11 הפרש באמצע הרבע השני, אבל לרבע השלישי עלו היוונים בסערה, כאשר מי שמוביל אותם זהו אלק פיטרס שקלע שתי שלשות רצופות כחלק מריצת 0:8 שקבעה 43:48 והשלימה מהפך. בסך הכל הפורוורד קלע 16 נקודות במחצית השנייה מתוך 23 שלו במשחק (ב-100 אחוז לזריקות ל-2, 7 מ-7) ומרגע שאולימפיאקוס עלתה ליתרון היא לא הסתכלה לאחור וניצחה בקלות את אלבה. מוסטפה פאל תרם 12 נקודות, מן העבר השני מאט תומאס בלט באלבה ברלין עם 15 נקודות.

מייק ג'יימס, מונאקו. Roberto Finizio, GettyImages
נפצע וחזר בניצחון הגדול של מונאקו על ברצלונה. ג'יימס/GettyImages, Roberto Finizio

מונאקו - ברצלונה 71:91

אחרי ההפסדים המאכזבים למילאנו ואלבה ברלין, התאוששו הקטלאנים על חשבון ז'לגיריס בשבוע שעבר. הערב הם הובסו מול יריבה שהייתה גדולה עליהם ואשר בשבוע הבא תפגוש את מכבי תל אביב. מייק ג'יימס (20 נקודות, 5 אסיסטים) ואלפא דיאלו (19 נקודות) הצטיינו בשורות המקומיים, שעלו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון ולא נתנו לקטלאנים לחזור לכל אורך המשחק. גם כאשר ברצלונה עשתה קולות של חזרה ברבע השלישי, בדקות שבהן מייק ג'יימס ירד לטיפול בחדר ההלבשה בעקבות מכה שספג בראשו, דיאלו תפר שתי שלשות רצופות וחשובות - כולל אחת כמעט מחצי המגרש עם הבאזר בסיום הרבע השלישי. ג'יימס חזר למשחק דקה וחצי בתוך הרבע האחרון ועזר לחבריו לשמור על הניצחון הגדול שבזכותו צימקה את הפער מבארסה לניצחון אחד בלבד. ג'בארי פארקר הוביל את קלעי האורחת עם 15 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully