וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתי: "בכר התייחס אליי כמאמן ראשי, מבחינתי המעבר טבעי"

28.12.2023 / 10:20

מאמן מכבי נתניה על המעבר לקדמת הבמה: "ברק ואני ידענו שיום אחד זה יהיה. במצב הנוכחי, הכי חשוב שניקח נקודות"

תקציר: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד 0:1/ספורט1

מכבי נתניה מקווה שמינויו של גיא צרפתי יוציא אותה לדרך חדשה, ואחרי במשחק הבכורה של המאמן החדש היא ניצחה את מ.ס. אשדוד, מחרתיים (שבת, 18:00) תפגוש הקבוצה מהשרון את הפועל חדרה למה שאמנם נחשב למשחק חוץ, אבל יתקיים באצטדיונה הביתי. הבוקר צרפתי ערך מסיבת עיתונאים לקראת המחזור ה-13, בו ייכנס לתוקף אישור פיקוד העורף לכניסה של 15,000 איש למגרשי הכדורגל.

"לאורך כל התקופה שהיינו ביחד, ברק התייחס אליי כמאמן ראשי לכל דבר. מבחינתי המעבר הוא טבעי", התייחס צרפתי, שהגיע כידוע מהכוכב האדום בלגרד, למעבר מעמדת עוזר המאמן אל קדמת הבמה. "רק לחדד - לפני שהגעתי לצוות שלו, הייתי מאמן ראשי בנוער של מכבי תל אביב שלוש שנים. יש פה את בר מזרחי ובר כהן שאימנתי אותם שם. ברק ואני מדברים על בסיס יומי וידענו שיום אחד זה יהיה".

על קבלת הפנים מהקהל: "זה ריגש אותי, זה היה רגע מקסים וכיף מבחינתי. וייב טוב גם מבחינת הקבוצה. אנחנו צריכים לקחת את האנרגיות האלה לדברים איכותיים במגרש, הקבוצה צריכה להיראות טוב, להילחם ולהביא נקודות כי זה הכי חשוב בכדורגל, במיוחד במצב שאנחנו נמצאים בו עכשיו".

בשלות לתפקיד: "לא היה חשוב לי להדגיש את זה, אבל אני חושב שהכניסה שלי למערכת היא רגילה. יש פה צוות טוב ואני אחד מאנשי הצוות, נכון שאני בראש המערך מבחינה מקצועית, אבל מבחינתי הכניסה טבעית לגמרי"

אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
אוהדי מכבי נתניה/ברני ארדוב

"מכבי נתניה מועדון טוב, אני צריך להסתכל על הצדדים החיוביים ויש פה המון", המשיך צרפתי. "כל איש מקצועי שמכבד את עצמו, אוהב כדורגל ויש לו תשוקה למשחק, רוצה להגיע למכבי נתניה - וזו הסיבה שאני פה".

מה למד על הקבוצה: "אנחנו צריכים להתקדם תוך כדי תנועה, לעשות התאמות לשחקנים שנמצאים פה, לקחת בחשבון את יחס הזמן למשחקים, שהוא לא רגיל. בדרך כלל קבוצות באירופה שמשחקות בשלושה-ארבעה מפעלים מתמודדות עם זה. היתרון שלנו שיש לנו שחקנים טובים ובשלים, שיכולים לפתוח משחק בצורה אינטנסיבית, וגם לשנות משחק מהספסל שאהבתי את זה במשחק האחרון וגם אמרתי להם".

הקהל: "אני מעריך את צה"ל וסומך על פיקוד העורף שיקבלו את ההחלטה הנכונה. אם החליטו שאפשר לעשות את זה, אנחנו כמובן נשמח שהקהל יגיע, בטח שהקהל שלנו שהוא מבחינתנו כוח ואתה מרגיש שיש לך עוד שחקן על המגרש".

מטרות: "לאן שאני מכוון זה בשיחות שלי עם אנשי המקצוע פה ועם הבעלים. את הדרישות שלי אגיד לשחקנים. בסופו של דבר ניבחן בתוצאה, כרגע בגלל שמשחקים כל שלושה ימים, אנחנו מסתכלים לטווח הקצר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אביב אברהם, קשר מכבי נתניה. ברני ארדוב
נתניה מקווה לייצר רצף חיובי. אביב אברהם/ברני ארדוב

הקפטן אביב אברהם אמר: "הקהל משפיע בלי ספק, במיוחד במכבי נתניה. הוא יכול לעזור לנו להביא נקודות ואנחנו מחכים להם".

על פתיחת העונה הפחות טובה שלו מבחינה אישית: "זו לא הפעם הראשונה שזה קורה, לצערי, שאני מקבל פחות קרדיט. היו לי גם שתי פציעות שמנעו ממני לשחק, אבל אני תמיד שם בשביל המועדון ומה שחשוב זו הצלחת הקבוצה. ברור שיש לי אחריות, אבל אני לא יכול להיכנס להחלטות של הצוות המקצועי. לצערי גם פתחנו את העונה לא טוב ולא הייתי כל כך בעניינים, זה מבאס ולא נעים, אבל בשנים האחרונות למדתי להתאושש ואני מקווה שגם השנה. אני יכול ללמוד מגיא המון, הוא עשה דברים אדירים וזו זכות שהוא פה".

הקשר המשיך: "ברגע שאתה פותח פחות טוב, זה מונע ממך להגיע ליעדים. אנחנו באמת מסתכלים משבת לשבת ורוצים לייצר רצף ניצחונות, כבר אחרי הניצחון האחרון קיבלנו ביטחון. תוך כדי תנועה נקבע לעצמנו מטרות".

כדורגל בצל מלחמה: "אנחנו עושים הכל על מנת להגיע ולתת את הטוב ביותר שלנו במגרש, כולם נושמים את המצב במדינה. אנחנו באים בשביל לבדר את הקהל ואת מי שיושב בבית, זו העבודה שלנו. כל מה שקורה מכניס לפרופורציות. אני מקווה שהמצב ייגמר לטובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully