וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבחן אופי" למכבי תל אביב בקובנה: "צריך לשים את הכל בצד"

28.12.2023 / 9:27

אחרי השבוע הסוער והחרמת הזרים את משחקי הליגה, יעלו הצהובים למשחק החוץ נגד ז'לגיריס (20:00) כשווייד בולדווין צפוי להיעדר. לורנזו בראון: "צריכים להיות פיזיים איתם". דיברתולומיאו: "מחכה לנו אווירה חמה"

תקציר: 14 נקודות לים מדר בניצחון 56:98 של פנרבחצ'ה על דרושפאקה/ספורט1

מכבי תל אביב תנעל הערב (חמישי, 20:00) את הסיבוב הראשון ביורוליג במשחק חוץ בז'לגריו ארינה כשתפגוש את ז'לגיריס קובנה. על פניו מדובר באחד המשחקים הנוחים בלוח, נגד המדורגת 16 שניצחה רק חמישה משחקים עד כה, לעומת תשעה של היריבה, אבל גם אצל הצהובים וגם בסוכנויות ההימורים כבר קבעו שמכבי תל אביב היא אנדרדוג לקראת ההתמודדות.

זה היה אחד השבועות הסוערים ביותר שידעה מכבי תל אביב בשנים האחרונות. בחמישי האחרון, אחרי ההפסד לכוכב האדום (גם היא הייתה מדורגת ערב המשחק במקום ה-16), נערכה שיחה בין יו"ר המועדון שמעון מזרחי לשחקנים הזרים שהבהירו כי הם לא חוזרים לארץ בסיטואציה הנוכחית, כשברקע הקיצוץ בשכרם. במכבי תל אביב הצליחו בסגל החסר שעמד לרשות עודד קטש לנצח משחק אחד מבין שניים בליגה, אבל הבעיות רחוקות מלהסתיים. במועדון יערכו בימים הקרובים שיחות הסברה נוספות עם השחקנים במטרה להוריד את איום אי ההגעה בעתיד מהשולחן.

ועל רקע ההחלטה של הזרים לא להגיע, נפגשו אתמול כל השחקנים לאימון בליטא, אימון ראשון מאז ההפסד לכוכב האדום. בקבוצה מתקשים להעריך כיצד הסיטואציה הנוכחית תשפיע על היכולת במשחק החשוב על הנייר, משחק שהפסד בו ייקח את מכבי תל אביב אל מחוץ לאזור הפליי אין בתום הסיבוב הראשון. "מבחן אופי גדול בשבילנו", אמר אחד מאנשי המועדון, "צריך לשים את הכל בצד ולהתנהג כמו מקצוענים. לא פשוט בכלל". ואם זה לא מספיק, אז ווייד בולדווין צפוי להיעדר ועשוי להיות כשיר לקראת השבוע הכפול שמחכה לצהובים בשבוע הבא.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. Djorje Kostic, אתר רשמי
שוב בחוץ? בולדווין/אתר רשמי, Djorje Kostic

"אני חושב שההצלחה שלנו תבוא משמירה על קצב משחק גבוה, עצירת הגארדים שלהם ותפיסת כדורים חוזרים", חזה לורנזו בראון, "בהגנה אנחנו צריכים להיות פיזיים איתם ולעצור את הקלעים המרכזיים שלהם".

גם הקפטן ג'ון דיברתולומיאו, שיחזור לסגל ביורוליג אחרי למעלה מחודש, סיפק התייחסות קצרה למשחק בקובנה: "זה משחק חשוב מאוד. יהיה כיף לפגוש כמה פרצופים מוכרים כמו אוסטין (הולינס) וקינן (אוואנס). מחכה לנו אווירה חמה ואנחנו מצפים לצאת ממנה עם ניצחון חשוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully