וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בריינה: "לא צריך VAR כדי לראות את העבירה. זו לא פעם ראשונה"

28.12.2023 / 8:54

"אם זה פאול שלנו על כיוף, פוסלים בלי ללכת לראות", אמרו במועדון אחרי מכבי חיפה. "כנראה שקשה לאנשים לראות אותנו בחלק העליון"

מקרה דומה, החלטה שונה? צפו: השוער נפגע - למכבי חיפה השער אושר, למכבי תל אביב השער נפסל/ספורט1

מכבי בני ריינה הפסידה אמש (רביעי) 1:0 למכבי חיפה בסמי עופר. גם הבוקר מתקשים בקבוצה להירגע מהחלטת צוות השופטים לאשר את שער הניצחון של ליאור רפאלוב לירוקים, אחרי טענות קשות לעבירה ברורה של פרנזי פיירו על השוער גד עמוס.

בחשבון האינסטגרם של המועדון עלה הבוקר סרטון בסטורי, שבו רואים לטענת אנשי הקבוצה בבירור כיצד חלוץ מכבי חיפה פוגע עם מרפקו בבטן של גד עמוס. בריינה התפלאו על כך שצוות ה-VAR, בראשותו של שלומי בן אברהם, לא פסל את השער לאחר צפייה בהילוכים החוזרים. בקבוצה נתנו הבוקר כדוגמא את מקרה פסילת השער לזכותה של מכבי תל אביב נגד בית"ר ירושלים אמש, באירוע כמעט זהה, שבו נשרקה עבירה לחובתו של ערן זהבי לאחר עבירה על שוער הצהובים-שחורים מיגל סילבה.

"אפילו לא צריך VAR כדי לראות שנעשתה עבירה ברורה על גד", אמרו בריינה. "זו שערוריה שאישרו את השער הזה. פיירו נכנס בו לתוך הגוף ומנע ממנו להיות בשער במהלך שממנו הובקע הגול. אם זה פאול של שחקן שלנו על כיוף, פוסלים את הגול בלי ללכת בכלל ל-VAR. זו לא הפעם הראשונה שריינה מקופחת על ידי שופטים, כנראה שקשה לאנשים לראות אותנו בחלק העליון ועדיין מתייחסים אלינו כמו קבוצה קטנה. מכבי חיפה לא צריכה את עזרת השופטים כדי לנצח, חבל מאוד שזה המצב". בריינה ישקלו פנייה לאיגוד השופטים אולם גורמים במועדון טוענים שזה חסר תועלת ובכל מקרה לא יעזור.

מכבי חיפה ומכבי תל אביב כבשו אחרי פגיעה בשוער: איזה שער לדעתכם היה צריך להיפסל?

רק השער של מכבי חיפה היה חוקי
רק השער של מכבי תל אביב היה חוקי
שני השערים היו חוקיים
שני השערים היו אמורים להיפסל
6203 משתתפים

צפו בתגובות הסוערות של אנשי בני ריינה אחרי המשחק

גד עמוס, רפאלוב, דגו ושרון מימר: התגובות אחרי ה-0:1 של מכבי חיפה על בני ריינה/ספורט1

בקבוצה הרגישו תחושה של פספוס לאחר ההפסד המינימלי והמאמן שרון מימר אמר בסיום: "אחרי שמכבי חיפה נתנה הצגות במשחקים האחרונים וכבשה שלישיות ורביעיות, חשבנו שאפשר לנסות ולנצח את המשחק גם בחלק השני שלו. באנו עם אנרגיות בעשרים דקות האחרונות ואני לא זוכר שחיפה הגיעו להרבה מצבים. הפסד מעצבן כי לא חיפשנו כבוד, חיפשנו נקודות. כנראה שריינה גרמה לציפיות גדולות ואני שמח על כך. מגיע לשחקנים שלי כל הכבוד ואם אתם מצפים שנבוא לסמי עופר ונשחק פתוח, אז אני הולך הביתה גאה כי כנראה שהצבנו רף גבוה מאוד. בסוף יש פערי רמות האיכות עצומים בין הקבוצות".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully