וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה לא תבצע זעזוע, חשש להיעדרות ארוכה של שכטר

28.12.2023 / 8:35

בקבוצה מאמינים שטסלפפה יכול להוביל להישארות ומאוכזבים מינאקופולוס. החלוץ כנראה סובל מקרע ויחמיץ מספר משחקים. גורם במועדון: "אין ספק שאנחנו חייבים להתחזק"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

לחץ גדול בהפועל פתח תקוה אחרי ההפסד 2:0 למכבי פתח תקוה בדרבי אמש (רביעי), שהוריד את הקבוצה למקום האחרון בטבלה. בהנהלת המועדון לא מתכוונים לבצע זעזוע באופן מיידי בעמדת המאמן ומשוכנעים שעופר טסלפפה, שהעלה את הקבוצה מהליגה הלאומית, יכול גם להשאיר אותה בליגת העל.

יחד עם זאת, בצוות המקצועי רוצים מאוד לצרף חיזוק בחלון ההעברות וזאת בשל הסגל הקצר והפציעות המרובות. "אין ספק שאנחנו חייבים להתחזק", הודה גורם בהפועל פתח תקוה, "יש הרבה שחקנים מוכשרים, אבל אין עומק".

אם הסגל לא היה קצר מספיק ממילא, החלוץ איתי שכטר נפצע אתמול וישנו חשש לקרע בשריר הירך האחורי. שכטר יעבור צילום ובמועדון מקווים שיתברר שלא מדובר בקרע גדול, אך בכל מקרה השחקן ייעדר לכל הפחות מהמשחקים הקרובים של הקבוצה.

שחקן הפועל פתח תקוה איתי שכטר. ברני ארדוב
חשש להיעדרות ארוכה. איתי שכטר/ברני ארדוב

מי שספג הרבה ביקורות הוא השוער היווני ניקוס ינאקופולוס. עומר כץ פתח את העונה כשוער ראשון והיה מצוין, אך היווני שהחליף את כץ הפצוע לא מצליח להציג יכולת גבוהה ובקבוצה מקווים מאוד שישפר את רמתו, שכן עד כה קיימת ממנו אכזבה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully