וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הישג חסר תקדים לא.ס. רמת השרון

א.ס. SGS רמת השרון השלימה סיבוב ללא הפסד ועם מאזן מצוין של 10 ניצחונות - 9 מהם בדאבל פיגרס בהפרשים - נתון שלא זכור בליגת ווינר מעולם, לאחר שרשמה ניצחון מוחץ 24:37 על סגנית האלופה ומחזיקת גביע המדינה מאשדוד. ניצחון חוץ להפועל ראשון לציון על מכבי תל אביב

שגיא בוניס מימין ופיליפ אירוביץ משמאל בטקס לכבודם לפני פתיחת המשחק ברמת השרון. גלעד בוניס,
שגיא בוניס מימין ופיליפ אירוביץ משמאל בטקס לכבודם לפני פתיחת המשחק ברמת השרון/גלעד בוניס

הסיבוב הראשון בליגת ווינר בכדוריד ננעל הלילה, ואלו היו גם המשחקים האחרונים בליגה הבכירה לגברים לשנת 2023 - א.ס SGS רמת השרון משלימה אותו בצורה מרשימה ביותר, ללא הפסד, ועם מאזן מצוין של 10 ניצחונות - 9 מהם בדאבל פיגרס בהפרשים - נתון שלא זכור בליגת ווינר מעולם, לצד תיקו ו-21 נקודות בסה"כ בפסגה - לאחר שרשמה ניצחון מוחץ 24:37 על סגנית האלופה ומחזיקת גביע המדינה מאשדוד. הפועל SP אשדוד (18 נק') פספסה הזדמנות להעפיל למקום הראשון, וירדה למקום השלישי לאחר שרשמה הפסד שני בסיבוב (לצד 9 ניצחונות). מי שעולה למקום השני היא האלופה מכבי G City ראשל"צ (19 נק'), שגברה בחוץ 29:35 על מכבי תל אביב, העולה החדשה, שהייתה לקבוצה השישית שהעפילה לבית העליון.

הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ (16 נק') ומ.כ יובלים חולון (14 נק') שגברו על הפועל קרית אונו (27:43) ועל מכבי קרית מוצקין (27:29), בהתאמה - מבססות את מעמדן במקומות 5-4 - כאשר הן פותחות פער של פני מכבי ת"א (11 נק') שבמקום השישי - במאבק ההעפלה לפליאוף (4 הראשונות), שיחל עם חזרת הליגה ופתיחת שלב הבתים ב-24 בינואר (הנקודות מהסיבוב הראשון נגררות לשלב הבא).

התמונה בהיבט של הבית התחתון (בסיומו האחרונה תנשור לליגה הלאומית) - א.כ נס ציונה שגברה על הפועל ר"ג 31:40 - מסיימת את הסיבוב במקום השביעי עם 11 נק'. מנגד, ר"ג אחרונה ועם 11 הפסדים וללא נקודות בסיבוב. הניצחון המשמעותי של הערב הוא של בני הרצליה נאפיס באוניברסיטת ת"א על אס"א 33:29. הרצליה במקום ה-8 (8 נק'), ואס"א במקום העשירי עם 4 נק'. קרית מוצקין עם 6 נק' במקום התשיעי, וקרית אונו עם 4 נק' במקום הלפני האחרון.

כאמור, כעת הליגה תצא לפגרה - שתתמקד בהכנות של הנבחרת הלאומית לקראת צמד המשחקים בלוקסמבורג (ב-17 וב-18 בינואר), בסיבוב הראשון במוקדמות אליפות העולם.

רם טורקניץ מוביל הערב את רמת השרון לניצחון על אשדוד. גלעד בוניס,
רם טורקניץ מוביל הערב את רמת השרון לניצחון על אשדוד/גלעד בוניס

א.ס רמה"ש - הפועל אשדוד 24:37 (13:19). המשחק המרכזי של הערב נפתח בטקס הוקרה מרגש לשחקנים פיליפ אירוביץ ושגיא בוניס על תרומתם לשירות הצבאי והלחימה, ובדקת דומיה לזכר הנופלים במערכה - כששתי הקבוצות עלו עם חולצות ומסר לשחרור החטופים והחטופות. החניכים של עידן מימון כאמור סוגרים סיבוב מרשים מאוד - והיא שכנעה גם הלילה. אשדוד, בנסיבות שנוצרו (נותרה עם שני זרים, ונאלצה להחליף מאמן - אמיר דן שמונה במקום נלה מאטיץ' שעזב) - משלימה סיבוב עם תוצאות טובות, על אף התבוסה הלילה (והיא כבר מביטה קדימה - וסיכמה עם מקשר שמאלי סרבי, ששיחק בליגה הבכירה בגרמניה לקראת השלב הבא)ץ חוץ מזה, הרטוריקה במשחקים האחרונים בין הקבוצות נמשכת - עם עוד ניצחון מוחץ של רמה"ש - ודי מדהים כי בשנת 2023 היו ללבנים-כחולים עוד שני ניצחונות על האדומים בהפרש של 13 שערים - קדמו - 21:34 ו-23:36 במסגרת הבית העליון בעונה שעברה.

רמה"ש פתחה את המשחק בסערה, עם 1:7 מוחץ, אחרי 8 דקות דקות משחק, כשרק עמרי קושמרו עוצר את הריצה המטורפת של החניכים של עידן מימון. רם טורקניץ, בפנדל ובשערו השלישי, ובן ליברטי קבעו 2:9 בתום עשר הדקות הראשונות. באביץ' החזיר את אשדוד ל-9:5 (14). פסו וטורקניץ העלו לפלוס 5, אבל אחרי דקות טובות של שני השוערים נבוישה בואיץ' ואורן מאירוביץ - דניאל צרפתי וניבו לוי קבע 8:12 (20'). עמית מוטולה כבש שני שערים רצופים, אחד מהם אחרי אסיסט נפלא של בואיץ' - ורמה"ש עלתה ל-8:14. עצירה של מאירוביץ הריצה בהמשך את אור פרקש למתפרצת - 12:16 (27'). אשדוד העבירה לעמדת הפיבוט את איתי סויסה. שערים של ריסטו וויאצ'יץ' ואלכסנדר באביץ', ואחריהם מוטולה קבעו 13:18. טורקניץ עם השער היפה של המחצית הראשונה קבע את תוצאת המחצית 13:19. רמה"ש עלתה לפלוס 7 בפתיחת המחצית השנייה, שבה ניבו לוי ספג פציעה ונאלץ לרדת לספסל ולאחר מכן באביץ' ספג הרחקה בכרטיס אדום (בהמשך גם עילאי לביא מרמה"ש הורחק). נבוישה בואיץ' השתתף בחגיגה עם שער ממגרש שלם, ולאחריו וויאצ'יץ' העלה ל-15:25 (37'). בן ליברטי ואוראל נחמני העלו ל-17:30 (47'). נועם סוסנה העלה את ההפרש ל-14 בדקות האחרונות, ירין ליברמן (עם צמד) ועומר קלוט הצעירים חתמו.

מלבד הנתונים שציינו, רמה"ש היא הקבוצה היחידה בסיבוב הזה שחצתה את רף 400 שערי זכות (עם 427 ליתר דיוק, בכמעט 39 שערים בממוצע למשחק), ועם נתון ספיגה שצפוי בתום המחזור להיות הטוב ביותר בליגה (309 שערים - 28 בממוצע למשחק). מרשים, והיא עוד צפויה להתחזק בזר וככל הנראה בפיבוט ישראלי. מבקיעים לרמה"ש: רם טורקניץ 8, לידור פסו 6, ריסטו וויאצ'יץ' ונועם סוסנה 4 כ"א, בן ליברטי ועמית מוטולה 3 כ"א, דניאל צרפתי, לאונרדו דה אלמיידה ואיתי שנפלד 2 כ"א, נבוישה בואיץ', עומר קלוט ואוראל נחמני 1 כ"א. שוערים: בואיץ' עם 9 עצירות - 35%, שגיא בוניס עם 5 ב-42%. מבקיעים לאשדוד: אלכסנדר באביץ' 5, ניבו לוי 4, עמרי קושמרו 3, איתי סויסה, עמית סטלמן, ירין ליברמן ואור פרקש 2 כ"א, רואי סולומון, פיליפ גרובור, לו אקסברוד ופיליפ אירוביץ 1 כ"א. שוערים: אורן מאירוביץ עם 10 עצירות ב 29%, עוז יצחק 2 עצירות. שופטים דור לרון וניב שוורץ.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
שי נתן מהפועל ראשון לציון בניצחון הלילה על קרית אונו. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד,
שי נתן מהפועל ראשון לציון בניצחון הלילה על קרית אונו/הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

אס"א ת"א - בני הרצליה 33:29 (15:13). הרצליה קוטעת רצף ארוך ללא ניצחון (של 5 הפסדים ותיקו), וגוברת על אס"א באוניברסיטה. הרצליה חלמה בקיץ להיות בבית העליון ואפילו להיאבק על מקום בפליאוף, אבל הנסיבות - עזיבת הזרים, פציעות של שחקנים, שינו את התמונה - ועדיין, אחרי הניצחון הערב היא עם 8 נק' במקום השמיני, שנראה לגמרי בטוח לקראת משחקי הבית התחתון. אס"א שבמקום ה-10 עם 4 נק', לגמרי תמשיך להיאבק כדי לשרוד. הרבו לכבוש לאס"א - רן יוניש 7, עידו בדור ושחר לוסטיגמן 5 כ"א. ניב צורף במשחק נהדר עם 12 שערים. תום ליבוב הוסיף 8, אראל צייטלר 4 ברשימת המבקיעים המובילים. תום שם טוב במשחקו הטוב ביותר העונה עם 19 עצירות. שופטים דודי ינקו ודודי לוין

מכבי ת"א - מכבי ראשל"צ 35:29 (19:13). האלופה בהדרכתו של ג'ו מתתיה סוגרת סיבוב במקום השני, שתי נקודות פחות מרמת השרון, ועוקפת הלילה כאמור את אשדוד. מכבי ת"א בהחלט יכולה להיות מרוצה מההעפלה לבית העליון (מדורגת שישית, עם 11 נק'). הרבו להבקיע במכבי ת"א: שניר נציה וטל הרשקוביץ' 5 כ"א, דור קלדרון ואסף סוכוליצקי 4 כ"א. לוקה ראדוביץ' 9 עצירות, אושרי רזניק 5 עצירות. נדב ניזרי הוביל את האלופה עם 8 שערים. איתי שלמא במשחק טוב עם 7. איבן קראצ'יץ' 6, ירמי סידי וצח מלול, שזכה השבוע לזימון בכורה לנבחרת הלאומית - 4 כ"א - ברשימת המבקיעים הבולטים. שופטים ערן אברמוביץ' ואמנון יעקובוביץ'.

מכבי קרית מוצקין - מ.כ חולון 29:27 (18:12). חולון (14 נק' במקום החמישי) אחרי תקופה פחות טובה (4 נק' ב-5 המשחקים הקודמים), קטעה רצף של שני הפסדים - והיא תתמקד בניסיון להתחרות על המקום הרביעי שמוביל לפליאוף. מוצקין חותמת סיבוב עם 6 נק' במקום ה-9, והיא תנסה להבטיח הישארות בליגה כבר בתחילת השלב הבא. אלכס בושיץ' עם 6, אופק טורג'מן עם 5, אסף סבג ודאליבור סוקיץ' 4 כ"א, הובילו את מבקיעי מוצקין. אור לוי בערב נהדר על 14 שערים (6 מהם בפנדלים) הוביל את מבקיעי חולון. שופטים מתן פינקר ואלון קפלינסקי.

עמית מוטולה מול אורן מאירוביץ הלילה ברמת השרון. גלעד בוניס,
עמית מוטולה מול אורן מאירוביץ הלילה ברמת השרון/גלעד בוניס

הפועל ראשל"צ - הפועל קרית אונו 27:43 (14:18). מחצית שנייה נהדרת של הפועל ראשל"צ הספיקה לה לפתוח פער והפרש גדול - ולחתום את הסיבוב במקום רביעי עם 16 נק'. אונו רושמת הפסד תשיעי, והיא במקום הלפני האחרון עם 4 בלבד. אמיר שניידר הוביל את מבקיעי הפועל ראשל"צ עם 8, רועי ליבגוט 7, אולג אסטרשפקין 6, תומר בודנהיימר 5. שוער: ליאור קפלן 15 עצירות ב 38%. הרבו לאונוו: מילוש סאביץ' 6, אופיר כהן וגל שניידר 4 כ"א. פיליפ לאובץ הורחק. שופטות מורן כחלון קלו ושרון בן שושן.

א.כ נס ציונה - הפועל ר"ג 31:40 (13:18). נס ציונה (מקום 7, 11 נק') משלימה סיבוב ראשון טוב, בו לצערה פספסה במשחק המכריע למכבי ת"א במחזור הקודם אפשרות להעפיל לבית העליון, אבל הערב היא הבטיחה מעשית את הישארותה בליגה הבכירה. ר"ג רושמת מנגד סיבוב עם 11 הפסדים, ללא נקודה, ואם משהו לא ישתנה אצלה באופן קיצוני בשלב הבית התחתון, היא עלולה למצוא את עצמה יורדת לליגה השנייה. הרבו להבקיע לר"ג - יואב בלדר עם 9, קסם עמיאל 8. שופטים נועם בן ארויה ושי כהן

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully