וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.ס. רמת השרון הביסה גם את אשדוד והשלימה סיבוב ראשון היסטורי

המוליכה חגגה ניצחון מספר 10 העונה (ותשיעי בפער דו-ספרתי) עם 24:37 על מחזיקת הגביע. מכבי ראשון לציון עלתה למקום השני בזכות 29:35 בחוץ על מכבי תל אביב

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.12/ספורט1

לפני היציאה לפגרת הנבחרת, הסיבוב הראשון בליגת העל בכדוריד ננעל הערב (רביעי) עם ניצחון מספר 10 העונה (מהם תשעה בפער של 10 שערים או יותר) של המוליכה א.ס. רמת השרון, שחגגה בבית עם 24:37 על מחזיקת הגביע הפועל אשדוד. מי שעלתה על חשבון אשדוד למקום השני היא האלופה מכבי ראשון לציון, שגברה בחוץ 29:35 על העולה מכבי תל אביב, שהיא השישית שהעפילה לבית העליון. לפניה נמצאות הפועל ראשון לציון (16 נקודות) ומ.כ. יובלים חולון (14) שניצחו בהתאמה את הפועל קרית אונו ומכבי קרית מוצקין וביססו את מעמדן במקומות 4-5.

שגיא בוניס שוער א.ס. רמת השרון (מימין), פיליפ אירוביץ' שחקן הפועל אשדוד (משמאל) בטקס לכבודם לפני פתיחת המשחק ברמת השרון. גלעד בוניס, אתר רשמי
מחווה לשחקנים המילואימניקים. שגיא בוניס מימין ופיליפ אירוביץ' משמאל/אתר רשמי, גלעד בוניס

א.ס. רמת השרון - הפועל אשדוד 24:37

המשחק המרכזי נפתח בטקס הוקרה מרגש לשחקנים פיליפ אירוביץ' ושגיא בוניס, על תרומתם לשירות הצבאי והלחימה. שתי הקבוצות עלו עם חולצות למען שחרור החטופים ועמדו דקת דומיה לזכר הנופלים. שחקניו של עידן מימון חתמו סיבוב ראשון מרשים ביותר, עם נתון ניצחונות בדאבל פיגרס שלא היה מעולם בליגה. אשדוד, שנאלצה להחליף מאמן (אמיר דן במקום נלה מאטיץ' שעזב) ונותרה עם שני זרים, נחלה הפסד שני העונה (מול תשעה ניצחונות) וכבר נערכת לבית העליון עם צירוף מקשר שמאלי סרבי מהליגה הבכירה בגרמניה.

רמת השרון פתחה בסערה עם 1:7 מוחץ אחרי שמונה דקות, סגנית האלופה התקרבה קצת בזכות ניבו לוי, אבל המארחת ירדה למחצית ביתרון 13:19 והמשיכה לשלוט גם במחצית השנייה. אלכסנדר באביץ' האורח הורחק בכרטיס אדום, ניבו לוי נפצע ורמת השרון ברחה, כולל שער של השוער נבוישה בואיץ' ממגרש שלם בדרך לניצחון בהפרש דו-ספרתי.

המוליכה היא הקבוצה היחידה שחצתה את רף 400 שערי הזכות בסיבוב הראשון (427 שערים, כמעט 39 בממוצע למשחק) וספגה פחות מכל אחת אחרת. היא עוד צפויה להתחזק בזר וככל הנראה גם בפיבוט ישראלי.

הבקיעו לרמת השרון: רם טורקניץ 8, לידור פסו 6, ריסטו וויאצ'יץ' ונועם סוסנה 4 כל אחד, בן ליברטי ועמית מוטולה 3 כל אחד, דניאל צרפתי, לאונרדו דה אלמיידה ואיתי שנפלד 2 כל אחד, נבוישה בואיץ', עומר קלוט ואוראל נחמני 1 כל אחד. שוערים: בואיץ' עם 9 עצירות - 35%, שגיא בוניס עם 5 ב-42%.

הבקיעו לאשדוד: אלכסנדר באביץ' 5, ניבו לוי 4, עמרי קושמרו 3, איתי סויסה, עמית סטלמן, ירין ליברמן ואור פרקש 2 כל אחד, רואי סולומון, פיליפ גרובור, לו אקסברוד ופיליפ אירוביץ 1 כל אחד. שוערים: אורן מאירוביץ עם 10 עצירות ב 29%, עוז יצחק 2 עצירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רם טורקניץ שחקן א.ס. רמת השרון. גלעד בוניס, אתר רשמי
הוביל את כובשי רמת השרון. רם טורקניץ/אתר רשמי, גלעד בוניס

מכבי תל אביב - מכבי ראשון לציון 35:29

האלופה בהדרכתו של ג'ו מתתיה סגרה את הסיבוב במקום השני, שתי נקודות פחות מרמת השרון. מכבי תל אביב בהחלט יכולה להיות מרוצה מההעפלה לבית העליון (מדורגת שישית עם 11 נקודות). נדב ניזרי הוביל את האלופה עם 8 שערים, איתי שלמא סיים משחק טוב עם 7, איבן קראצ'יץ' 6, ירמי סידי וצח מלול שזומן לראשונה לנבחרת עם 4 כל אחד. מנגד, שניר נציה וטל הרשקוביץ' כבשו 5 שערים כל אחד, דור קלדרון ואסף סוכוליצקי 4 כל אחד ולוקה ראדוביץ' סיפק 9 עצירות.

הפועל ראשון לציון - הפועל קרית אונו 27:43

מחצית שנייה נהדרת של הפועל ראשון לציון הספיקה לה לפתוח פער והפרש גדול - ולחתום את הסיבוב במקום רביעי עם 16 נקודות. אונו רושמת הפסד תשיעי, והיא במקום הלפני האחרון עם ארבע נקודות בלבד. אמיר שניידר הוביל את מבקיעי המארחת עם 8, רועי ליבגוט 7, אולג אסטרשפקין 6, תומר בודנהיימר 5. שוער: ליאור קפלן 15 עצירות ב-38%. הרבו לאונו: מילוש סאביץ' 6, אופיר כהן וגל שניידר 4 כל אחד. פיליפ לאובץ הורחק.

ניב צורף שחקן בני הרצליה. גיל שמאי, אתר רשמי
12 שערים בניצחונה של הרצליה. ניב צורף/אתר רשמי, גיל שמאי

מכבי קרית מוצקין - מ.כ חולון 29:27

אחרי תקופה פחות טובה (4 נקודות בחמשת המשחקים הקודמים), חולון המדורגת חמישית קטעה רצף של שני הפסדים - והיא תתמקד בניסיון להתחרות על המקום הרביעי שמוביל לפליאוף. מוצקין חתמה סיבוב עם שש נקודות במקום התשיעי, והיא תנסה להבטיח הישארות בליגה כבר בתחילת השלב הבא. אלכס בושיץ' עם 6, אופק טורג'מן עם 5, אסף סבג ודאליבור סוקיץ' 4 כל אחד, הובילו את מבקיעי מוצקין. אור לוי בערב נהדר על 14 שערים (6 מהם בפנדלים) הוביל את מבקיעי חולון.

אס"א תל אביב - בני הרצליה 33:29

האורחת קטעה רצף ארוך ללא ניצחון (חמישה הפסדים ותיקו), וגברה על אס"א באוניברסיטה. הרצליה חלמה בקיץ להיות בבית העליון ואפילו להיאבק על מקום בפלייאוף, אבל הנסיבות - עזיבת הזרים, פציעות של שחקנים - שינו את התמונה. ועדיין, אחרי הניצחון הערב היא עם שמונה נקודות במקום השמיני, שנראה לגמרי בטוח לקראת משחקי הבית התחתון. אס"א במקום ה-10 עם ארבע נקודות במאזנה ותמשיך להיאבק כדי לשרוד. הרבו לכבוש לאס"א - רן יוניש 7, עידו בדור ושחר לוסטיגמן 5 כל אחד. ניב צורף במשחק נהדר עם 12 שערים. תום ליבוב הוסיף 8, אראל צייטלר 4 ברשימת המבקיעים המובילים. תום שם טוב במשחקו הטוב ביותר העונה עם 19 עצירות.

א.כ נס ציונה - הפועל רמת גן 31:40

המארחת (מקום שביעי, 11 נקודות) השלימה סיבוב ראשון טוב, בו לצערה פספסה במשחק המכריע למכבי תל אביב במחזור הקודם אפשרות להעפיל לבית העליון, אבל הערב היא הבטיחה מעשית את הישארותה בליגה הבכירה. רמת גן רשמה מנגד סיבוב עם 11 הפסדים, ללא נקודה, ואם משהו לא ישתנה אצלה באופן קיצוני בשלב הבית התחתון, היא עלולה למצוא את עצמה יורדת לליגה השנייה. יואב בלדר עם 9 וקסם עמיאל 8 הרבו להבקיע למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully