וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון גורדון סובל מחתכים בפנים וביד מנשיכת כלב: "מצבו טוב"

כוכב דנבר נאגטס נפצע בחג המולד, ונאלץ לקבל טיפול ו-21 תפרים אחרי הפציעה הלא שגרתית. בדנבר מעריכים: לא ייעדר תקופה מושכת

ארון גורדון, דנבר נאגטס. Matthew Stockman, GettyImages
יחסר לאלופה. גורדון/GettyImages, Matthew Stockman

דנבר נאגטס תצטרך להסתדר בתקופה הקרובה בלי אחד משחקניה הבולטים, ארון גורדון, בעקבות תקרית שאירעה במהלך חג המולד - כשכוכב האלופה ננשך על ידי כלב. בהודעה שפרסם המועדון היום (רביעי) נמסר כי גורדון ב"מצב טוב" לאחר שספג חתכים בפניו ובידו כאשר ננשך על ידי הכלב.

על פי הדיווחים, גורדון נדרש בסך הכל ל-21 תפרים כדי לטפל בנזקי הנשיכה. ההערכה היא כי היעדרותו של גורדון כנראה לא תהיה ארוכה. "אני מבין שזו לא היעדרות לטווח ארוך", צייץ כתב מקומי שמסקר את הנאגטס, "מעריך שזה יותר בכיוון של שבועיים. הנאגטס יאפשרו לו לקחת כמה זמן שהוא צריך".

דנבר אירחה את גולדן סטייט ווריורס בחג המולד, וגורדון שיחק 32 דקות, וסיים עם 16 נקודות ו-10 ריבאונדים בניצחון 114:120 של האלופה. גורדון בן ה-28 החמיץ בעבר ארבעה משחקים רצופים מ-26 בנובמבר עד 1 בדצמבר בגלל פציעה בעקב. הוא שיחק ב-12 משחקים רצופים מאז חזר לחמישייה ב-2 בדצמבר. הוא קולע 52.5 אחוז מהשדה, במקום השלישי בקבוצה בריבאונדים (6.9) וחטיפות (1.0) ורביעי בקלעים (13.6 נקודות למשחק).

דנבר תשחק ביום חמישי ושישי מול ממפיס גריזליס ואוקלהומה סיטי ת'אנדר. יהיה לה אחר כך יומיים חופש לפני שתארח את שארלוט הורנטס כדי לסיים רצף של ארבעה משחקים ביתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully