וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שם בכיס שלו את לאאו ואוסימן: צפו בעקיצה של יובנטוס ליריבות

הביאנקונרי האריכו את חוזהו של ברמר עד 2028, ובסרטון ההודעה הוויראלי הראו את הבלם שולף מהכיס תיעוד שלו עוצר את כוכבי מילאן ונאפולי

תקציר: פרוזינונה - יובנטוס 2:1/ספורט1

לפני שנה וחצי גלייסון ברמר לקח על עצמו משימה מיוחדת - למלא את החלל שהותיר ג'ורג'ו קייליני ביובנטוס. הבלם הברזילאי חצה את הכביש מטורינו בקיץ 2022 וירש את החולצה עם המספר 3 - שהייתה שייכת לאיטלקי הוותיק שעבר לארצות הברית. ברמר בן ה-26 הצליח למלא את החסר ואף להשתלב בסגל נבחרת ברזיל, ואתמול (רביעי) יובנטוס דאגה להבטיח את עתידו עם הארכת חוזה עד 2028.

הביאנקונרי ניצלו את ההזדמנות כדי לשלוח עקיצה לכוכבי שתיים מהיריבות הגדולות ביותר שלהם, ויצרו סרטון ויראלי במיוחד. בקליפ שואל הצלם את ברמר מה יש לו בכיס, והוא מוציא תחילה מפתחות של רכב וארנק. לאחר מכן הוא שולף טלפון ובו יש סרטון שלו עוצר את רפאל לאאו ממילאן, ואז טלפון נוסף עם סרטון שבו הוא בולם את ויקטור אוסימן מנאפולי. לבסוף הוא מוציא עט ועימו כותב על דף את המספר 2028 - כיאה לשנה שעד אליה הוא חתום כעת במועדון. העקיצה לאוסימן ולאאו, כמובן, נועדה להראות כי גם הכוכבים הגדולים ביותר בליגה האיטלקית "נמצאים בכיס שלו", וההתמודדות מולם לא מרתיעה אותו במיוחד.

הסרטון והעקיצה

ברמר שירוויח 5 מיליון יורו בעונה אמר לאחר החתימה: "השנה דברים הולכים הרבה יותר טוב. העונה הראשונה ביובנטוס הייתה שנת התאקלמות, והעונה למדתי מהטעויות שלי ואני מרגיש בנוח. אני הרבה יותר מודע לחוזקות ולאיכויות שלי. כשמשחקים פעם בשבוע יש יותר זמן להתאמן ולהתכונן פיזית". כידוע, יובנטוס לא משחקת במסגרת אירופית השנה בעקבות עונש מאופ"א והיא מדורגת במקום השני בליגה האיטלקית.

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully