וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש שניר ביטון קרע את הרצועה הצולבת, קין ביקר את השיפוט

27.12.2023 / 22:55

בלם מכבי תל אביב יעבור MRI אחרי שנטש בדמעות את המפגש עם בית"ר. המאמן: "לא מבין למה פסלו לנו שער, לחיפה אישרו אחד כמעט זהה"

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

מכבי תל אביב סיימה את המשחק הערב (ראשון) מול בית"ר ירושלים שמחה מה-0:1 שהשיגה מהתוספת הזמן, אך גם מודאגת ממצבו של ניר ביטון. בלם הקבוצה נפצע בברך והוחלף כבר בדקה התשיעית על ידי עידן נחמיאס, והוא צפוי לעבור בדיקת MRI כשהחשש הוא לקרע ברצועה הצולבת.

כשירד מכר הדשא בדמעות, ביטון אמר לצוות הרפואי שהרגיש את הברך משוחררת ממקומה. כזכור, מרכז ההגנה של מכבי תל אביב חסר לאחרונה ממילא בעקבות פציעתו של אנריק סבוריט. ביטון מצטרף לרשימת הפצועים בסגל של רובי קין שכוללת גם את אייל גולסה, דן ביטון וכאמור סבוריט: "זה לא נראה טוב. אני לא רופא, אין לי מושג לגבי משך ההחלמה, אבל זה לא טוב", אמר קין במסיבת העיתונאים לאחר המשחק.

גם גבי קניקובסקי נשאר מחוץ לסגל הערב אך בנסיבות אחרות לחלוטין. שניים מחבריו של הקשר נהרגו במלחמה, והוא ביקש להשתחרר מהסגל כדי להגיע להלוויה.

שחקן מכבי תל אביב ניר ביטון פצוע. דני מרון
מכבי תל אביב מודאגת. ביטון/דני מרון

קין ניתח את המשחק: "היה משחק מוזר, אני עדיין חושב ששיחקנו כדורגל מדהים לפרקים, יצרנו מצבים שלמרבה הצער לא ניצלנו. אמרתי לבחורים שחייבים לנצל אותם. הראנו אופי ואני שמח על זה".

תכנית המשחק: "רציתי שרוי רביבו ישחק כמספר '6', הוא שחקן כל כך טוב וחכם. לא היו לנו בעיות בצד שלו, אלא בצד השני עם מספר 21 (עדי יונה). שיחקנו עם שני קשרי 6 לפעמים, הם לא הצליחו להתמודד עם זה בחלק מהמשחק. רצינו להעמיס על האמצע וחשבתי שעשינו את זה מצוין. במחצית השנייה היינו זקוקים ליותר אנרגיה ולכן עשיתי שלושה חילופים".

על כך שמכבי תל אביב כבשה רק שער אחד: "היו מצבים שחשבתי שהיינו יכולים לבעוט, אבל זה עניין של קבלת החלטות. אני לא על המגרש, השחקנים הם אלה שמחליטים. לפעמים עשינו שלוש-ארבע מסירות כשהיינו צריכים רק שתיים, דיברנו על זה עם הצוות אחרי המשחק".

לא מביסים: "אתם חושבים שאני לא רוצה לנצח ביותר משער אחד? ברור שכן. אנחנו מייצרים מצבים? האוהדים יודעים שלפעמים 'מגרדים' ניצחונות, אבל הכי חשוב לנצח. אני הייתי חלוץ, אני רוצה הרבה שערים ולכן אני משחק בשיטה הזאת. שוב ייצרנו הרבה מצבים, השער הראשון שכבשנו היה צריך להיות מאושר. אני לא מבין למה ביטלו אותו, חיפה כבשו בדיוק את אותו השער. חייבת להיות עקביות. לא יכול להיות ששני השערים כמעט זהים, שם הוא נחשב ופה לא".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן מכבי תל אביב רובי קין. דני מרון
מרוצה מהיכולת, מהשיפוט - פחות. רובי קין/דני מרון

הכניסה הטובה של המחליפים: "כבר שבועות שאני אומר ליוני שהזמן שלו יגיע. אני חושב שהוא שינה את המשחק עם האנרגיה שלו, עזר לנו לשלוט בכדור, ליונתן יש יכולת לכבוש והוא רעב לכבוש. הסיומת שלו באימונים מאוד טובה. קיקו מביא לנו שלווה בהחזקת הכדור. כל הזמן אני אומר להם להניע את הכדור בלי הפסקה, קיקו עשה את זה מצוין".

קין הוסיף: "אבישי כהן במשחק האחרון היה עייף. חשבתי שבגלל ששועה נכנס לאמצע כל הזמן, יהיה יותר קל לשחקן עם שמאלי נגדו. ידעתי שאנחנו צריכים קצת יותר אנרגיה ואבישי היה זקוק למנוחה. ידעתי שאבישי ישתף פעולה טוב עם יוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully