וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.12: ליברפול קרובה להחתים בלם, גיראסי זוכה לביקוש

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 18:50

האדומים צפויים לסגור על רכישת אינסיו מספורטינג ליסבון תמורת 60 מיליון יורו, מילאן, טוטנהאם ויונייטד רוצות את כוכב שטוטגרט. דה חאה שוב מבוקש בניוקאסל

מחוץ לקווים, 26.12/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

שמועות

* לפי "גאזטה דלו ספורט", מילאן, טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות בחלוץ הלוהט של שטוטגרט, סרו גיראסי. הכוכב שישחק עם נבחרת גינאה באליפות אפריקה כבש העונה 17 שערי בונדסליגה, וסעיף שחרורו עומד על 17 מיליון יורו בלבד.

* בעקבות המסלול של גארת' בייל - הוגו לוריס בדרך לחתימה בלוס אנג'לס FC. השוער הצרפתי שעזב את טוטנהאם קרוב להצטרף לקבוצה מה-MLS.

* בתקשורת הפורטוגלית טוענים שליברפול קרובה להחתים את גונסאלו אינסיו מספורטינג ליסבון, ובכך לנצח את ארסנל וטוטנהאם החושקות בבלם בן ה-22 גם כן. האדומים צפויים לשלם את סעיף השחרור שלו שעומד על 60 מיליון יורו.

* עוד בליברפול - הקבוצה של יורגן קלופ מחפשת מגן שמאלי, זאת בעקבות הפציעות של אנדי רוברטסון וקוסטאס צימיקאס. אחד השמות שעלו הוא אנטוני רובינסון, המגן של פולהאם.

* בספרד טוענים שקרלוס סולר בדרך החוצה מפריז סן ז'רמן. שחקנה לשעבר של ולנסיה מבוקש בבטיס, ויאריאל וסביליה.

* ב"סאן" משוכנעים שטוטנהאם תצטרף לארסנל במרוץ אחרי ארתור ורמירן. התרנגולים מוכנים להציע 25 מיליון ליש"ט עבור שחקנה הצעיר של אנטוורפן.

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
בסופו של דבר כן ישוב לפרמיירליג? דה חאה/GettyImages

* מרקוס רוחו בדרך להצטרף לליאונל מסי באינטר מיאמי? בארגנטינה טוענים שחברו של הפרעוש לנבחרת בעבר קיבל פנייה מקבוצת ה-MLS.

* ריאל מדריד תתחיל לבחון אפשרויות לשוער חדש כבר בינואר, כך על פי ה"אס" הספרדי. הבלאנקוס לא רוצים לחכות לשובו של טיבו קורטואה וחושבים כבר על היום שאחרי השוער הבלגי, כשדווח שהם לא סומכים על קפה ואנדריי לונין.

* ניוקאסל חזרה לאופציית דויד דה חאה? באנגליה טוענים שהמגפייז לא מרוצים מהיכולת של מרטין דוברבקה ועשויים לפנות לשוער הספרדי שללא קבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully