וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אלקראס גבר על ג'וקוביץ' במשחק ראווה בסעודיה: "עוד ניפגש"

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 22:00

הספרדי חזר מפיגור מערכה וניצח 6:4, 4:6, 4:6 את הסרבי, והחמיא לו: "הוא נראה כמו בן 20". נולה על אלקראס: "יחזיק את הענף, הטניס בידיים טובות"

תקציר: קרלוס אלקראס גבר ען נובאק ג'וקוביץ' במשחק ראווה בסעודיה/ספורט1

קרלוס אלקראס חזר הערב (רביעי) מפיגור מערכה בדרך לניצחון על נובאק ג'וקוביץ' במשחק ראווה בערב הסעודית. המשחק - ששימש כהכנה לקראת אליפות אוסטרליה הפתוחה שתיפתח בחודש הבא - התקיים בריאד, על רקע הניסיון של הסעודים להיכנס גם לסבב הטניס ולקיים במדינה טורניר מאסטרס. בסופו של דבר המדורג 2 בעולם ניצח 6:4, 4:6, 4:6.

זה היה משחק הפכפך, שנפתח עם שבירה של אלקראס בטרם ג'וקוביץ' הגיב עם שתי שבירות משלו וניצח במערכה הראשונה 4:6. אבל המדורג 1 בעולם הסרבי איבד את ההגשה שלו גם בפתיחת המערכה השנייה, והפעם אלקראס ידע לשמור על קור כדי להשוות את המשחק. לאחר מכן אלוף ווימבלדון פתח טוב את המערכה השלישית, ושבר במשחקון השלישי, ג'וקוביץ' התייצב פעם נוספת והשווה ל-3:3, לפני שהספרדי שוב שבר והכריע.

נובאק ג'וקוביץ' מחבק את קרלוס אלקראס במשחק ראווה ביניהם בערב הסעודית. רויטרס
מספר 1 ומספר 2 בפרגונים הדדיים. נולה ואלקראס/רויטרס

"זה מרשים, בגיל כל כך צעיר, מה שהוא השיג", אמר ג'וקוביץ' לאחר מכן, "הוא בחור מאוד צנוע, מאוד נחמד. משפחה נחמדה מאוד - ערכים טובים - הצוות שלו... זה פנטסטי שיש אותו בספורט שלנו. הוא אחד ממובילי הענף כיום ובהחלט הוא הולך להחזיק את המשחק הזה בעתיד - ב-10-15 השנים הבאות אנחנו הולכים לראות הרבה ממנו. הטניס בידיים טובות".

אלקראס הגיב בשבחים לג'וקוביץ' בן ה-36. "זה מדהים לחלוק איתו את המגרש... ללמוד ממנו זה מדהים", אמר, "גדלתי עליו וראיתי אותו מנצח בטורנירים הגדולים. תמיד חלמתי להיות בעמדה הזו - לשחק מולו פנים אל פנים - ואני ממש שמח להיות מסוגל לעשות את זה ואני מקווה שנוכל להמשיך... הוא נראה כאילו הוא בן 20 אז אנחנו הולך להיפגש יותר מפעם אחת. זה מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully