וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביטן: "היה חשוב לעצור את רצף ההפסדים. מדמון לא חלוץ, אבל הפך לכזה"

מאמן הפועל חדרה היה מרוצה אחרי ה-0:1 על בני סכנין: "היינו זקוקים לנקודות האלה". דראפיץ': "לא היינו צריכים להפסיד את המשחק הזה"

תקציר: בני סכנין - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

הפועל חדרה רצתה לצאת הערב (רביעי) מרצף ההפסדים ובעיקר להתאושש מהתבוסה 5:1 למכבי חיפה, ובזכות החלוץ הצעיר והמוכשר שלה, אלעד מדמון, היא עשתה זאת בגדול ובפעם השלישית ברציפות באצטדיון דוחא עם 0:1 על בני סכנין. האורחת, שכמעט ולא הייתה קיימת במחצית הראשונה, יצאה נהדר למחצית השנייה ועלתה ליתרון בדקה ה-56 מרגלי מדמון שכבש את שערו השביעי העונה, כשמנגד סכנין לא הצליחה לאיים מספיק על השער של הרמן, וכשעשתה זאת, החמיצה לא מעט.

ניסו אביטן, מאמן חדרה על הניצחון היקר: "היה חשוב להתאושש ולעצור את רצף ההפסדים. היינו זקוקים לנקודות האלה. קיבלנו חלק משמעותי מהשחקנים חזרה, יש יותר עמוק ואפשרויות. מרוצים מאוד. ניצחון ראשון על דארפיץ' אחרי 10 משחקים? אני מאוד אוהב אותו ומעריך אותו".

לקראת המשחק בשבת מול מכבי נתניה: "זה מרתון מטורף, קשה לאושש את השחקנים. מדמון? הוא לא חלוץ, אני הפכתי אותו לכזה וזה השתלם, כי הוא מבקיע הרבה. מצד שני, לומדים אותו ונצטרך להיות חכמים בהמשך. בינתיים זה עובד איתו מצוין".

כובש שער הניצחון, מדמון, סיפר: "זה כיף לקחת 3 נקודות באצטדיון הקשה הזה. ידענו שסכנין קבוצה חזקה וביתית. לא חשוב כמות השערים שאני כובש, שמח שאני תורם את החלק שלי. בסוף גם החברים שלי לקבוצה יכבשו. זה כיף וחוויה בו זמנית להיות שחקן מוביל. יש לי סביבה מאוד תומכת, השחקנים וניסו עוזרים מאוד".

אלעד מדמון הפועל חדרה לצד מארון גנטוס בני סכנין. שלומי גבאי
"לא חשוב כמות השערים שאני כובש, שמח שאני תורם את החלק שלי". מדמון/שלומי גבאי

סלובודן דראפיץ', מאמן סכנין, סיכם את ההפסד המאכזב: "מאוד מאוכזב, לא היינו צריכים להפסיד את המשחק הזה. חשוב שבמחצית הראשונה שלטנו, לא הרגשנו את חדרה. יכול להיות שזה מנטלי או עייפות. שיחקנו לא רע, להפסיד את המשחק הזה זה רחוק ממה שחשבנו. הפער בין המחציות? יכול להיות שהחילופים לא היו בזמן וטובים. היו לנו את ההזדמנויות, אלה 90 דקות שצריך לשכוח. צריכים להרים את עצמנו ולהמשיך הלאה. בני ריינה? חשבנו שמגיע לנו הכל, אנחנו לא קבוצת צמרת. נצטרך להגיע מנטלית טוב כדי להתברג בפלייאוף העליון".

מוחמד שכר הוסיף: "תחושה מבאסת, אבל צריך לזכור שאני חוזר מפציעה ארוכה של שלושה חודשים. כל משחק שעובר בלי שאני מבשל או מבקיע זה מתסכל. אנחנו מרגישים שהפס האחרון שלנו פחות טוב, ברגע שזה יסתדר אנחנו נתחיל לנצח משחקים כאלה. במחצית הראשונה חדרה כמעט לא עברה את החצי. במחצית בשנייה העייפות הכריעה. זה מבאס להפסיד משחק שחדרה בקושי הגיעה למצבים. נגיע לריינה לקחת את 3 הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully