וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן לשעבר ואשתו שחקנית הפורנו מתו, והאמת המבעיתה התגלתה

28.12.2023 / 7:31

אחרי מותו של אוליבר ספדינג, ששיחק בקריסטל פאלאס, חבריה של בת זוגו סופי אנדרסון מספרים: הוא היה מתעלל בה, דוקר אותה ומעביר אותה בין גברים בשביל כסף

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.12/ספורט1

מותם של הכדורגלן לשעבר אוליבר ספדינג ובת זוגו שחקנית הפורנו סופי אנדרסון מעסיק את מדורי הרכילות באנגליה בשבועות האחרונים, אחרי גילויים על חייהם הטראגיים של השניים. על פי הדיווחים באנגליה, אנדרסון "נדקרה, הייתה קורבן להתעללות והועברה מיד ליד לשם סקס" על ידי בן זוגה, כדורגלן קריסטל פאלאס לשעבר.

אנדרסון בת ה-36 מתה ב-18 בנובמבר מסיבות שטרם הובהרו, שבועיים לאחר שבן הזוג שלה, סדינג, נמצא מת במלון ליד כביש מהיר, ככל הנראה משימוש יתר בסמים.

דמיאן אוליבר, הכדורגלן שהפך לשחקן פורנו, עם בת זוגו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
זוגיות רעילה ואלימה. אוליבר ואנדרסון/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

אנדרסון הייתה שחקנית פורנו, שעברה חיים קשים, מלאי הטרדות מיניות וקשיים במשפחה, וככל הנראה גם שימוש בסמים. היא סיפרה בעבר על איך אמא שלה נטשה אותה ואת אחותה, ואיך לפני כן הייתה מביאה גברים הביתה שהיו מטרידים אותה מינית כילדה.

היא הייתה מפורסמת באנגליה בין השאר בזכות הפעילות שלה למען הקהילה הלהט"בית ופעילותה למען המלחמה באיידס. היא פגשה את סדינג על הסט של סרט פורנו.

כעת חבריה טוענים היא הייתה קורבן להתעללות פיזית ונפשית פראית בידי בן זוגה. הם אומרים שהכדורגלן לשעבר, שהפך לכוכב פורנו, היה דוקר את אנדרסון, מותיר אותה עם פצעי דם על גופה, מכה את ראשה בקיר, גונב לה את הטלפון והמזומנים ואפילו מונע ממנה לפנות לקבלת טיפול רפואי.

חברים אמרו שהמשטרה "לא לקחה אותם ברצינות" כשהם דיווחו על ההתעללות שסופי עוברת על ידי סדינג ה"מניפולטיבי".

חברים אפילו טוענים שסופי נסחרה לשם סקס ברחבי המדינה על ידי סדינג, שסרסר אותה במכונית "ספוגת שתן", למרות שאנדרסון איבדה את אחד משדיה בגלל זיהומים מרובים.

הם סיפקו תמונות קשות שלה, ש"סאן" האנגלי סירב לפרסם מרוב שהיו "קשות מדי", שבהן רגלה נראתה שותתת דם. בהודעה קורעת לב לחברה באוגוסט, היא שלחה את התמונה וכתבה: "זה מה שהוא עשה לי הלילה. עוד חתך, בנות נמאס לי. הוא חתך אותי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דמיאן אוליבר, הכדורגלן שהפך לשחקן פורנו, עם בת זוגו סופי אנדרסון. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
"סאן" לא פרסם את התמונות מאחר שהיו "קשות מדי"/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

ההתעללות הרגשית בה כללה גם סדרה של מתיחות מוזרות, עד לפני מותה. בפעם אחת פירסם שהיא בהיריון, פעם אחרת טען שהיא מתה על אף שהייתה בחיים, וכדומה. סדינג אף נעצר על ידי המשטרה על איומים ושליחה של "הודעות מגונות ומאיימות". לדברי חבריה, המשטרה זלזלה בתלונות של אנדרסון בגלל המראה החיצוני שלה ובגלל שהיא הייתה עובדת בתעשיית המין.

ספרדינג (ששם הבמה שלו היה דמיאן אוליבר) גדל במחלקת הנוער של קריסטל פאלאס, נחשב לכישרון מבטיח, אבל נטש את קריירת הכדורגל אחרי שבחר לעשות כסף "קל יותר" בסרטי פורנו - החלטה שהוא הביע עליה חרטה בעבר. בהמשך שיחק בקבוצת החובבים קרוידון FC.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully