וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן שהפך לשחקן פורנו "פישל" בסצנת הסקס הראשונה: "עדיף להיות ספורטאי"

26.7.2022 / 10:08

דמיאן אוליבר, פעם כישרון מבטיח בקריסטל פאלאס, מתפרנס בארבע השנים האחרונות מסרטי מבוגרים. כיום הוא מלא בחרטה, ולא מתאושש מהמבוכה בסצנה שהכניסה אותו לתעשייה האכזרית: "אני רגיל לז**ן, אבל איבדתי את כל הביטחון. זו הייתה חוויה נוראית"

ממועדון חשפנות למגרש: כוכבת פורנו פרצה בעירום לדשא/מתוך טוויטר

אי שם בתחילת העשור הקודם, קריסטל פאלאס האמינה שהיא מגדלת את מגן העתיד של המועדון. דמיאן אוליבר היה אז אחד השחקנים הבולטים בקבוצת הנוער ובמועדון בנו עליו לעתיד, אבל אז הוא הסתבך, נכנס לכלא ומיד עם שחרורו הפך לשחקן מסוג אחר - בתעשיית סרטי המבוגרים.

אוליבר הפך לכוכב עולה בתחום, אבל עדיין מתחרט על קריירת הספורטאי שהלכה לאיבוד. "בכנות, להיות כדורגלן זה יותר טוב מלהיות שחקן פורנו. אם הייתי ממשיך בכדורגל, הייתי היום הרבה יותר עשיר, והרבה יותר מאושר", סיפר השבוע אוליבר בן ה-29 בריאיון לפודקאסט אנגלי.

לא היה עושה את ההסבה הזאת שוב. אוליבר

אוליבר מתעד את עצמו על הסט

אוליבר מודה שנכנס לתעשייה מתוך מחשבה שיוכל להשיג כסף מהיר וגדול יחסית בלי לעבוד קשה מדי. מכר שלו היה אחד המפיקים בסרט הראשון שלו, תמורתו קיבל 150 ליש"ט בלבד. לדבריו, הצילומים לסרט ההוא היו טראומתיים והשאירו אותו מצולק עד עצם היום הזה.

"פעם ראשונה על הסט, והרגשתי שאני מת מפחד. הגיע צלם גדול וקירח, ואני צריך לשלוף את איבר המין שלי מולו ולהתחיל לז**ן בזמן שהוא צופה בנו. זאת הייתה חוויה נוראית", סיפר. "אני זוכר את עצמי מסתובב עירום ומזיע כמו מטורף. אני אפילו לא בטוח אם עמד לי. הרצפה הייתה חלקלקה, ומעדתי שוב ושוב. זה היה כל כך מביש, והיינו חייבים להמשיך לצלם. הם נאלצו לנקות את הרצפה שוב ושוב בגלל הזיעה שלי. בסופו של דבר צילמנו סצנת סקס על הספה, וסבלתי מאוד".

הריאיון המלא עם אוליבר

אוליבר מסביר שתעשיית הפורנו קשה, תובענית ואכזרית, במיוחד לגברים. "הגעתי לפורנו כי אנשים חשבו שזה קל. הם אמרו לי, 'ממילא אתה כל הזמן מז**ן', אז אולי כבר תקבל על זה תשלום. באמת הייתי כזה, שכבתי עם המון נשים, הייתי 'פלייר'. אבל בסרטים הראשונים שלי, איבדתי את כל הביטחון. עם המצלמות, עם הדרישות המוגזמות שיש ממך, עם התנאים שמציבים לך - זה שונה לגמרי מסתם סקס. להיות שחקן פורנו זה לא נוצץ ולא כיף כמו שאנשים חושבים".

עם בת הזוג הנוכחית

בארבע השנים שלו בתעשייה הספיק אוליבר להכיר את בת זוגו הנוכחית, שחקנית הפורנו סופי אנדרסון, אבל במבט לאחור הוא עדיין היה מעדיף להיות כדורגלן. "זה פשוט הרבה יותר מכובד, הרבה יותר נוח, הרבה יותר שפוי. ואם אתה טוב כמו שיכולתי להיות, אתה גם תרוויח הרבה יותר כסף. אז כן, יש קצת חרטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully