וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות ה-NBA אישרו את מכירת דאלאס מאבריקס למרים אדלסון

הליגה הודיעה שהעסקה תצא לפועל: אשת העסקים הישראלית, בתה והחותן שלה ירכשו את קבוצת ה-NBA ממארק קיובן תמורת כ-3.8 מיליארד דולר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.12/ספורט1

קבוצות ה-NBA אישרו פה אחד את עסקת המכירה של מניות הרוב בדאלאס מאבריקס ממארק קיובן למרים אדלסון, בתה סיון והחתן שלה פטריק דומונט, כך אישרה היום (רביעי) הליגה באופן רשמי. המהלך יושלם עד תום השבוע.

כזכור, בשלהי החודש שעבר פורסם כי מרים אדלסון, אמו של בעלי הפועל ירושלים מתן אדלסון, סיכמה עם קיובן על רכישת כ-57% מהבעלות על המאבריקס תמורת סכום של כ-3.5 מיליארד דולר. עם זאת, ב"דאלאס מורנינג ניוז" דווח היום כי סכום העסקה הסופי מוערך בין 3.8 ל-3.9 מיליארד דולר, כשמשפחות אדלסון ודומונט יקבלו 77% מהמניות ו-23 האחוזים הנותרים יישארו בידי הבעלים הנוכחי.

קיובן, שבשנת 2000 רכש את דאלאס תמורת 285 מיליון דולר, יעביר את השרביט לפטריק דומונט ובשלב זה לא ברור האם הוא ימשיך להיות מעורב בהחלטות בנושאי כדורסל.

מרים אדלסון לצד בעלי דאלאס מאבריקס מארק קיובן. אילוסטרציה, צילום מסך
עידן חדש בדאלאס. קיובן ואדלסון/צילום מסך, אילוסטרציה

המיליארדרית האמריקאית-ישראלית, בעלת מניות הרוב בתאגיד "לאס וגאס סנדס", אחד ממפעילי בתי הקזינו הגדולים בעולם, תהפוך לאישה השנייה שתחזיק בשליטה על קבוצת NBA אחרי ג'יני באס מלוס אנג'לס לייקרס. אדלסון תהיה גם הבעלים השלישית הכי עשירה בספורט האמריקאי, כאשר לפניה רק בעלי לוס אנג'לס קליפרס סטיב באלמר ומשפחת וולטון המחזיקה בקבוצת ה-NFL דנבר ברונקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully