וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט הפתעת העונה: ריאל שרדה מול וילרבאן. שאראס ניצח בדרבי

הצרפתים החטיאו על הבאזר, המוליכה ניצחה 76:77. פנרבחצ'ה רשמה ניצחון רביעי רצוף עם 84:89 על אנאדולו, וירטוס גברה על פרטיזן

תקציר: 14 נקודות לים מדר בניצחון 56:98 של פנרבחצ'ה על דרושפאקה/ספורט1

המחזור ה-17 ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם שישה משחקים, בנוסף למפגש של מכבי תל אביב עם ז'לגיריס קובנה. במוקד עמד הדרבי הטורקי, בו פנרבחצ'ה המשיכה את המומנטום על חשבון אנאדולו אפס.

אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה 89:84

הפתיחה החלומית של שאראס לקדנציה באיסטנבול נמשכת, עם ניצחון בדרבי הראשון שלו שמשאיר אותו בלתי מנוצח מאז מינויו, ומאריך את רצף הניצחונות של פנר לארבעה. המשחק היה צמוד במשך שלושה רבעים, אבל דקות אחרונות גדולות של ניק קלאתיס שממשיך לפרוח באופן מפתיע תחת המאמן איתו הסתכסך בברצלונה, איפשר מיני-בריחה שסידרה ניצחון. נייג'ל הייז-דיוויס הצטיין עם 24 נקודות ו-6 ריבאונדים, ניק קלאתיס סיים עם 17 לצד 8 אסיסטים ויורגוס פפיאניס תרם 12, כשמנגד סקוטי ווילבקין מסתפק ב-6 נקודות ו-7 אסיסטים, וים מדר מסיים עם 3 נקודות ב-4 דקות בלבד. שיין לארקין הצטיין מנגד עם 28 נקודות, 5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, דן אוטורו ניסה לעזור עם 19 ו-7 ריבאונדים, אבל אנאדולו סופרת ארבעה הפסדים ברציפות.

פרטיזן בלגרד - וירטוס בולוניה 77:75

ניצחון חוץ גדול לבולונזים, שממשיכים להתבסס בצמרת הגבוהה של המפעל ומוכיחים שבוע אחרי שבוע שהם לא אפיזודה חולפת. איפה לונדברג הוליך רשימת קלעים של חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 16 נקודות, מרקו בלינלי הבלתי נגמר הוסיף 14 וטוקו שנגליה, דניעאל האקט ואוודו אבאס הוסיפו 10 כל אחד. ג'יימס נאנלי קלע 19 מנגד והוסיף גם 6 אסיסטים, קווין פאנטר הוגבל ל-12 ופרנק קמינסקי קלע 10, אבל החטיא שלשה גורלית על הבאזר.

ים מדר, שחקן פנרבחצ'ה. ALTAN GOCHER, GettyImages
4 דקות בלבד. ים מדר/GettyImages, ALTAN GOCHER

וילרבאן - ריאל מדריד 77:76

כמעט סנסציית העונה ביורוליג. נועלת הטבלה נתנה פייט אדיר לקבוצה הטובה באירופה, הובילה בירידה להפסקה ונשארה קרובה, אבל החטאה של דייויד לייטי על הבאזר אחרי שסרחי יוי פספס פעמיים מהעונשין באופן נדיר, מנעה מהם ניצחון ענק. ונסן פוארייה עם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים ואדי טבארס עם 16 ו-12 שלטו מתחת לסלים, אבל טימותי לוואו-קבארו עם 20, פריס לי עם 17 ו-7 אסיסטים וז'ופרה לוברן עם 16 לא ויתרו. בסופו של דבר הבלאנקוס יצאו בשן ועין, ונותרו עם הפסד בודד מתחילת העונה. נועם יעקב לא שותף.

פנאתינייקוס - הכוכב האדום בלגרד 65:82

הסרבים ירדו לקרקע אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, בעוד היוונים חגגו ניצחון רביעי ברציפות. פאו שלטה במשחק מתחילתו ועד סופו, ונהנתה ממשחק טוב של דינוס מיטוגלו עם 15 נקודות, ג'ריאן גרנט עם 14 ומתיאס לסור עם 13. מילוש תאודוסיץ' שהיה בלתי ניתן לעצירה מול מכבי תל אביב נותר על 0 נקודות ב-19 דקות, וגם הופעה טובה של ג'ואל בולומבוי ונמניה נדוביץ' שקלעו 15 כל אחד לא הושיעה את החבורה של ספרופולוס.

מילאנו - באסקוניה 67:76

הקבוצה מעיר האופנה ממשיכה במגמת ההתאוששות ורושמת ניצחון שלישי בארבעה משחקים, למרות חסרונו של ניקולה מירוטיץ'. ניקולו מלי שם בצד את השמועות בנוגע לעזיבתו וכיכב עם 21 נקודות, יוהאנס פוגטמן הוסיף 19 ו-12 ריבאונדים ודייגו פלקאדורי הבליח עם 14, כשמנגד הבאסקים התקשו בהתקפה בצורה לא אופיינית. צ'ימה מונקה קלע 14 לצד 8 ריבאונדים, אבל מרקוס הווארד נותר על 7 נקודות עם 2 מ-10 בלבד מהשדה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
וולטר טבארס, שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
בשן ועין. טבארס/GettyImages, Sonia Canada

באיירן מינכן - ולנסיה 84:85

ניצחון שני בשלושה משחקים לחבורה של פבלו לאסו, שסידר למכבי תל אביב מקום בשישייה המובילה לפחות באופן זמני. חלוקת הקלעים המאוזנת של באיירן כללה לא פחות משישה שחקנים בספרות כפולות, כשלאנרדו בולמארו (5 אסיסטים) ודווין בוקר מובילים עם 13 כל אחד, ו-ולדימיר לוצ'יץ' המתקאמבק מוסיף 12. ברנדון דייויס עם 21 נקודות וכריס ג'ונס עם 19 ו-7 אסיסטים עשו כל שביכולתם כדי למנוע את ההפסד, אבל לא הצליחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully