וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני ה-NBA, היהלום הגדול באירופה מגיע ליורוליג: צפו בביצועיו

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 14:51

אחרי פתיחת עונה נפלאה באדריאטית, וכשהוא מועמד ודאי להיבחר טופ 5 בדראפט הקרוב, ניקולה טופיץ' (18, 1.98 מ') שב לכוכב האדום בלגרד

תקציר: 14 נקודות לים מדר בניצחון 56:98 של פנרבחצ'ה על דרושפאקה/ספורט1

חובבי הכדורסל האירופי יקבלו החל ממחר (חמישי) תוספת כוח משמעותית ליורוליג בדמות אחת הכשרונות הגדולים ביבשת, ניקולה טופיץ'. הרכז בן ה-18 המתנשא לגובה של 1.98 מ' חתם בקיץ 2022 בכוכב האדום בלגרד, אך הושאל כדי לצבור ניסיון ופתח את העונה הנוכחית במגה לקס, הנחשבת לחממה לגידול צעירים.

המהלך הוכיח את עצמו - בנו של שחקן נבחרת סרביה לשעבר מילנקו טופיץ' כיכב בליגה האדריאטית עם 18.6 נקודות באחוזים נהדרים (52.4 מהשדה, 85 מהקו), 6.9 אסיסטים ו-3.7 ריבאונדים למשחק. בין היתר, סיפק 21 נקודות, 5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים מול הקבוצה לה הוא שייך, ו-14 נקודות ו-8 אסיסטים מול הנציגה הסרבית הנוספת ביורוליג, פרטיזן בלגרד, כדי להוכיח שמקומו בליגה של הגדולים.

על כן, בחרה הכוכב האדום להשיבו מהשאלה, ואת המשך העונה - ככל הנראה עונתו הראשונה והאחרונה במפעל האירופי הבכיר - הוא יעשה בכוכב האדום. יכולתו הנפלאה מאז הקיץ הפכה אותו למועמד ודאי להיבחר באחד מחמשת המקומות הראשונים של דראפט 2024: באתר NBA Draft Room וב"בליצ'ר ריפורט" הוא מדורג כרגע שני ובמוק דראפט של "יאהו" הציבו אותו רביעי.

הגדילו לעשות ב"בליצ'ר ריפורט" כשהשוו אותו לשיי גילג'ס אלכסנדר, בזכות הגובה שלו בתפקיד הרכז. בקיץ שעבר הראה קמצוץ מהכישרון שלו, כשהוליך את סרביה לזכייה באליפות אירופה עד גיל 18 ונבחר כמובן ל-MVP של הטורניר, עם 15.3 נקודות, 5.1 אסיסטים, 3.7 ריבאונדים ו-2 חטיפות למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הכוכב האדום של יאניס ספרופולוס מדורגת במקום ה-15 ביורוליג, ערב המחזור ה-17. טופיץ' יתחרה על דקות עם שחקנים בעלי שיעור קומה - מילוש תאודוסיץ', נמניה נדוביץ', ברנקו לאזיץ' ויאגו דוס סנטוס.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully