וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה לדהור: הפועל תל אביב הביסה 101:118 את המבורג

האדומים כמעט שמטו 16 נקודות יתרון, אבל טימור (21) הוביל 7 קלעים בספרות כפולות בדרך לניצחון 11 רצוף בכל המסגרות. בכורה מוצלחת לוולס

תקציר: הפועל תל אביב - המבורג 101:118/ספורט1

במשך 10 דקות ברבע השלישי היה נדמה שהרוטציה הקצרה והעייפות מלוח המשחקים העמוס עשויים להכריע את הפועל תל אביב, אבל סגנית האלופה הישראלית שרדה קאמבק של המבורג מפיגור של 16 נקודות, וגברה עליה 101:118 במסגרת המחזור ה-13 ביורוקאפ בדרך לניצחון 11 ברציפות בכל המסגרות.

האדומים שוב חסרו את ג'ייקובן בראון, תומר גינת, ג'יילן הורד ובראיין אנגולה, וכמו בניצחון על הפועל ירושלים בתחילת השבוע, הגנה לא הייתה הצד החזק במשחק שלהם. אלא שבפן ההתקפי, הקבוצה של דני פרנקו המשיכה להציג שטף קרוב לשלמות, כשכל שבעת שחקני הרוטציה המרכזיים שלה קולעים כמות דו-ספרתית של נקודות, בראשם בר טימור, שקבע שיא קריירה אישי ביורוקאפ עם 21. קייל אלכסנדר השווה את שיאו העונתי באירופה עם 18 והפועל תל אביב סיימה במרחק 3 נקודות בלבד מהשיא במפעל בכל הזמנים, אחרי שקלעה 14 שלשות ב-61%, מסרה לא פחות מ-28 אסיסטים וכך התקרבה צעד נוסף להשגת המקום השני בבית א', שמבטיח העפלה ישירה לרבע גמר היורוקאפ.

ג'ון הולנד, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
המומנטום נמשך. הולנד/אתר רשמי, הפועל תל אביב

הפועל תל אביב יכולה לסמן וי גם על הופעת הבכורה של דז וולס, שהצטרף השבוע וסיפק יופי של תרומה במשחקו הראשון. במוצאי שבת צפוי וויל קאמינגס ללבוש לראשונה את המדים האדומים, מול עירוני קרית אתא בליגה.

קלעו להפועל תל אביב: בר טימור 21 (4/5 ל-3, 6 אסיסטים), קייל אלכסנדר וג'ון הולנד (4/8 ל-3) 18 כל אחד, דז וולס 16, קסבייר מנפורד 15 ו-7 אסיסטים, גיל בני ועידן זלמנסון (8 ריבאונדים) 14 כל אחד, גל שטרנברג 2.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

מהלך המשחק

רבע 1:

אלג'אמי דרהאם פתח את המשחק בשלשה ולאחר מכן הוסיף נקודת עונשין, המבורג עלתה ל-0:4. אלכסנדר העלה את האדומים על הלוח, וינסנט קינג שמר על הפער בחדירה מוצלחת. אלכסנדר ניצל את אסיסטים מספר 2 ו-3 של מנפורד לשני מהלכים של סל ועבירה, שקבעו 6:8 להפועל. בני קלע אחת מהקו, הולנד בשלשה מהפינה הגדיל ל-6 הפרש. גם טימור צלף מחוץ לקשת, לוקאס מייזנר עצר ריצה של 13:0 אבל אלכסנדר ענה עם עוד סל - 8:17. טימור קלע תוך סחיטת עבירה, החטיא מהקו, אבל הולנד לקח את ריבאונד ההתקפה והישראלי השיג עוד 2 בחדירה. מייזנר וניקו בראונר תרמו 5 נקודות להמבורג, זלמנסון וטימור הגיבו עם 5 משלהם - 13:26. וולס עלה מהספסל להופעת בכורה ומיד קלע 4 מהירות, כאשר בתווך מארק יוז קלע שלשה. אלכס דזייבה קירב את הגרמנים עם 5 רצופות, זלמנסון דייק פעמיים מהקו, מנפורד קבר עוד שלשה ודזייבה הוריד ל-35:23.

קייל אלכסנדר, הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
שלט בצבע. קייל אלכסנדר/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

רבע 2:

סת' היינריקס ובראונר קלעו שלשה כל אחד להמבורג, אלכסנדר והולנד רשמו סלים בהפועל תל אביב, מנפורד סחט בלתי ספורטיבית והוסיף 2 מהקו, לפני שקלע עוד סל מהצבע בדרך ל-29:43. היינריקס מיד המטיר עוד שלשה, וולס השיב בקליעות עונשין ומנפורד הלוהט צלף מחוץ לקשת כדי להעלות לפלוס 16. דזייבה ודרהאם הקטינו, בני החזיר עם חדירה טובה, מייזנר תרם עוד שלשה ודאנק של אלכסנדר קבע 39:52 לאדומים. קינג דייק פעמיים מהקו, אלכסנדר שוב הטביע אבל מייזנר ודזייבה קירבו את האורחת למינוס 9 בלבד. הולנד שב מפסק זמן עם שלשה, קינג תרגם עוד עבירה לנקודות, דזייבה המשיך לעשות נזק בצבע ויוז צלף 3 מהפינה, רק 7 הפרש. קליעת עונשין של זלמנסון, סל של הולנד מחצי מרחק ושלשת ענק של טימור על הבאזר סידרו להפועל תל אביב 52:65 בהפסקה.

בר טימור, הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
ממשיך בכושר הנפלא. בר טימור/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

רבע 3:

המבורג רצה 0:7 תוך דקה וחצי, אבל הולנד עצר מומנטום עם שלשה. קינג חטף והוריד ל-68:61 ופרנקו ביקש פסק זמן. טימור קלע אחת מהקו, נקודות עונשין של קינג ו-5 רצופות של דזייבה קירבו את המבורג למינוס נקודה בלבד. טימור הרגיע עם עוד שלשה, וולס הוסיף 2 מהקו, וויל כריסמס השיג סל ראשון ודזייבה הקטין ל-74:72, אבל בני וטימור הגדילו בחזרה ל-6 הפרש. כריסמס הוסיף שלשה, בני וזלמנסון ענו עם 4 קליעות עונשין. אחרי סל של דרהאם, בני תרם עוד אחת מהקו, אבל יוז הפציץ שתי שלשות שהשאירו את המבורג בפיגור 84:83 בלבד בסוף הרבע.

קסבייר מנפורד, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
תפס פיקוד מהקו האחורי. מנפורד/אתר רשמי, הפועל תל אביב

רבע 4:

הפועל קלעה 7 נקודות ללא מענה ושלחה את הגרמנים לפסק זמן בפיגור 8. דזייבה הטביע על זלמנסון, וולס הגיב בשלשה ויוז המשיך לפגוע מרחוק - 94:88. זלמנסון קלע בסיבוב, היינריקס המשיך בנדנדת הסלים, בני ניצל אסיסט יפה של זלמנסון כדי להעלות את הפועל תל אביב לפלוס 8. טימור חטף ושלח את הולנד לדאנק מהדהד שקבע 90:100, האחרון הוסיף שלשה מאסיסט נוסף של זלמנסון והאדומים שוב ברחו. דרהאם חזר מפסק זמן עם 2 מחצי מרחק, וולס ובני קברו שלשה כל אחד בדרך ליתרון שיא של 17 נקודות. היינריקס ניסה לעצור את הבריחה, זלמנסון ענה במהלך של 3 נקודות, וולס הוסיף 2 מהקו, קינג ואלכסנדר החליפו סלים, דזייבה וכריסמס הביאו את המבורג לתלת ספרתי ושטרנברג חתם את התוצאה הסופית: 101:118 מוחץ להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully