וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ז'לגיריס: "מקווה שהולינס יעלה כדי לנקום במכבי תל אביב"

מקסביטיס שלח מסר לסווינגמן שחתום על חוזה זמני בקובנה וייבחן מול האקסית. ויש גם מחמאות לניבו ואזהרה: "הפרדה בין הישראלים לזרים תגרום נזק גדול בטווח הארוך"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.12/ספורט1

ז'לגיריס קובנה תעלה לפרקט בז'לגיריו ארנה מחר (חמישי, 20:00) במטרה להימנע מהפסד שישי ברציפות ביורוליג, ובתקווה לנצל את חוסר הוודאות והכאוס ששורר סביב מכבי תל אביב.

המאמן קאזיס מקסביטיס שכבר כמעט פוטר מתפקידו עד שהושאר בעקבות התערבות של השחקנים, יודע שהוא עדיין נמצא על זמן שאול ושכל הפסד עלול להוביל לזעזוע על הקווים.

לאור כל הנתונים הללו, הוא מצפה דווקא מאוסטין הולינס להתעלות. "אני מקווה שכמו הרבה שחקנים שעולים לשחק עם זעם נגד הקבוצות שלהן לשעבר, גם אוסטין יחפש נקמה במכבי תל אביב על כך ששחררה אותו", אמר מקסביטיס על הסווינגמן שהצטרף לז'לגיריס בחוזה זמני, וינסה להרשים בשבוע הקרוב כדי להישאר עד לתום העונה.

הולינס צפוי לקבל את המשימה להצר את צעדיו של לורנזו בראון, אלא אם ווייד בולדווין שנפצע בהפסד לכוכב האדום בשבוע שעבר יקבל אור ירוק לשחק.

"ההחלטה אם בולדווין ישחק או לא תשנה את המשחק לגמרי. בלעדיו יהיה לנו יותר קל, זה בטוח", אומר מקסביטיס.

אוסטין הולינס, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
דווקא המשחק נגד האקסית יעזור לו להשיג את החוזה הבא? אוסטין הולינס/דני מרון

מקסביטיס ינסה להגביל גם את ג'וש ניבו, אותו אימן בז'לגיריס בעבר. "ג'וש מתאים מאוד לשחקנים שיש סביבו במכבי תל אביב", מסביר מקסביטיס את המספרים המשופרים של הסנטר העונה. "הוא לא מסוג השחקנים שיוצרים לעצמם מצבי קליעה, הוא יותר פיזי ואתלטי שמתאים לשחק ליד גארדים דומיננטיים כמו שיש סביבו במכבי תל אביב. הוא מתאים לקבוצה הזאת בצורה מושלמת".

לסיום מקסביטיס התייחס גם למצב הרגיש במכבי תל אביב, שמגיעה למשחק אחרי ימים סוערים, ובתום שני משחקי ליגה אליהם לא התייצבו השחקנים הזרים אחרי ששכרם קוצץ.

"אני לא יודע אם תהיה למצב הזה השפעה על המשחק מחר, אבל בטווח הארוך בטוח שזה דבר רע", אומר מקסביטיס. "הזרים שלהם התאמנו בבלגרד, הישראלים שיחקו בליגה. בטווח הארוך, הפרדה כזאת תיצור נזק גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully