וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקסם של מוראנט חזר, החגיגה ה"דבילית" הוכיחה: הוא לא למד כלום

עם מאזן 0:4 ופרס הוקרה מה-NBA, שבוע הקאמבק של ג'ה הוכתר כהצלחה מסחררת עבור ממפיס. רק תמונה אחת קלקלה את הרושם: "הוא רציני?!"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.12/ספורט1

ג'ה מוראנט חזר ל-NBA בסערה. שבוע הקאמבק של הכוכב המחשמל למגרשים הוכתר כהצלחה מסחררת אחרי שממפיס גברה הלילה (בין שלישי לרביעי) 115:116 על ניו אורלינס בתום הארכה, ועלתה למאזן מושלם של ארבעה ניצחונות בארבעת המשחקים בהם ג'ה שותף מאז ששב מהשעייה ארוכה.

מוראנט מציג יכולת פנסטסטית מאז שחזר למגרשים, ואת ההוקרה על כך הוא כבר קיבל גם מה-NBA, שהעניקה לו לפני המשחק את פרס שחקן השבוע במערב. השבוע החלומי נמשך כאמור 31 נקודות ו-7 אסיסטים בניצחון הלילה. מוראנט חצה את 30 הנקודות בשלושה מתוך ארבעת המשחקים המדוברים, ומעמיד עד כה ממוצעים של 28.8 נקודות, 8.5 אסיסטים ו-5.5 ריבאונדים.

"אלה החבר'ה שלי, אני אוהב אותם. הכל בזכותם", אמר מוראנט בסיום כשהוא נותן קרדיט לחבריו לקבוצה, שמנגד הגדירו אותו כ"קוסם". "אני נרגש לחזור למגרשים, ועוד יותר מאושר שזה מגיע עם ניצחונות. זה לא רק אני, אלא כל הקבוצה שנראית טוב מאוד במשחקים האלה. מקווה שנמשיך לבנות על זה".

ג'ה מוראנט, ממפיס גריזליס. Sean Gardner, GettyImages
נראה מצוין. מוראנט/GettyImages, Sean Gardner

מוראנט חזר לליגה נמרץ, מלא בביטחון ועם נטל הוכחה כבד על כתפיו. בינתיים הוא מספק את השואו הרגיל שלו על המגרש (כולל מסירה מרהיבה מאחורי הגב הלילה) ומחוצה לו (כולל עקיצה למצלמות של ניו אורלינס אותה ניצח פעמיים השבוע), אבל גם אולי לא מספיק מרוסן, אם לוקחים בחשבון את החגיגה שלו לקראת הסיום הלילה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

13 שניות לסיום, מוראנט סיים אלי הופ שקבע יתרון 6 לממפיס ולמעשה סגר עניין. החגיגה לאחר הדאנק כללה מה שנראה כמו תנועה של שליפת אקדח - כשמוראנט ספק עוקץ את ה-NBA שכזכור השעתה אותו על רקע חיבתו המסוכנת לכלי נשק.

"הוא רציני? לא יאומן כמה החגיגה הזו דבילית", תהו אוהדי ממפיס ברשתות החברתיות, והתמונה של מוראט עם "אקדחים" שלופים על הפרקט מיד הפכה ויראלית - והעלתה את החשש שלמרות התקופה הארוכה בה נאלץ לשבת בחוץ ועל אף הנזק הכספי והתדמיתי שנגרם לו, מוראנט לא באמת הפיק את הלקח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully