וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.12: לייפציג רכשה את אלמאס, נאפולי סימנה מחליף

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 19:23

השוורים צירפו תמורת 25 מיליון יורו את הקשר מאלופת איטליה, שחושקת בסמארדז'יץ'. ויטור רוקה הגיע לברצלונה, ארסנל לוטשת עיניים לעבר דה ליכט ושלוטרבק

מחוץ לקווים, 26.12/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

העברות

* ר.ב. לייפציג הודיעה על החתמתו של אליף אלמאס עד 2028. כוכב נבחרת צפון מקדוניה מגיע לגרמניה תמורת 25 מיליון יורו מנאפולי, שכבר יצרה קשר עם אודינזה בנוגע לצירופו של לזאר סמארדז'יץ' כמחליף לקשר שעזב.

* הבלם הברזילאי ברמר האריך את חוזהו ביובנטוס עד שנת 2028.

* סלומון רונדון, חלוץ ריבר פלייט בשנה האחרונה, התיר את חוזהו. עתידו של הוונצואליאני בן ה-34 לא ברור ובארגנטינה פורסם שהוא ויתר על כסף כדי לעזוב, אחרי 10 שערים שכבש ב-34 משחקים בכל המסגרות.

* החלוץ הצעיר דיין סקרלט ישוב לטוטנהאם מהשאלה באיפסוויץ' טאון וזאת בעקבות עזיבתו של יונג מין סון לאליפות אסיה והצורך לעבות את הסגל. סקרלט לא כבש בחצי העונה האחרונה בצ'מפיונשיפ.

ברצלונה חוגגת את הגעת ויטור רוקה

ויטור רוקה שחקנה החדש של ברצלונה. רויטרס
מתחיל להתרגל. ויטור רוקה/רויטרס

שמועות

* בריאיון לעיתון "אס", אנטואן גריזמן הצהיר על רצונו לסיים את דרכו בכדורגל האירופי באתלטיקו מדריד. "זו בוודאות הקבוצה האחרונה שלי באירופה, כאן אני רוצה להיות, כאן אני מאושר וכאן נמצא הבית שלי". גריזמן בן ה-32 חתום עד 2026 ולא מן הנמנע שיעזוב את ספרד בעוד שנה וחצי או עם סיום חוזהו כאשר המטרה הבאה שלו היא לשחק ב-MLS האמריקאית, כך לדבריו.

* לפי "ספורט" הקטלאני, ברצלונה שוקלת למכור בקיץ את ז'ול קונדה. גם הבלם אנדראס כריסטנסן עשוי לעזוב בתום העונה. היום הגיע לעיר חלוץ הרכש החדש, הברזילאי הצעיר ויטור רוקה בן ה-18 שיצטרף בקרוב לאימונים. הוא קיבל את המספר 19.

* לפי "אתלטיק", ארסנל סימנה את מתייס דה ליכט מבאיירן מינכן וניקו שלוטרבק מדורטמונד, אך תתקשה לצרף אותם בחלון ינואר.

* לפי התקשורת הצרפתית והאיטלקית, רנאטו סאנצ'ס שלא מוצא את מקומו ברומא עשוי לשוב לפריז סן ז'רמן בחלון של ינואר. הקבוצה של ז'וזה מוריניו תצטרך לשלם עליו 15 מיליון יורו בסיום העונה אם ישלים למעלה מ-60 אחוז מהמשחקים, והיא עשויה לנסות ולצאת מההסכם.

* ב"לאק'יפ" נטען כי קשר בורוסיה מנשנגלדבאך מאנו קונה נמצא על הכוונת של יובנטוס ונאפולי.

* חטאפה מנסה לצרף את אילאיש מוריבה, שנמכר מברצלונה ללייפציג בקיץ 2021.

* קלאודיו אצ'ברי הארגנטיני, כוכב אליפות העולם עד גיל 17. על סף מעבר מריבר פלייט למנצ'סטר סיטי עבור 25 מיליון יורו. הוא יושאל בחזרה לריבר למשך שנה ויצטרף לאחר מכן לסיטיזנס, מסלול דומה לזה של חוליאן אלברס שכיום מככב בשורות אלופת העולם לקבוצות.

* שחקן נוסף שעשוי להגיע למנצ'סטר סיטי הוא סאביו, שחקן הכנף בן ה-19 של ג'ירונה, השייכת לקבוצת "סיטי פוטבול גרופ" שמחזיקה בשני המועדונים. הברזילאי הושאל לג'ירונה מטרואה, שגם היא תחת אותה בעלות, וכעת מנצ'סטר סיטי מעוניינת "לקדם" אותו בקיץ לקבוצה הבכירה בתאגיד. עד כה הוא כבש 4 שערים ובישל 5 ב-18 הופעות בליגה הספרדית.

* רוני בארדג'י, שחקן הכנף של פ.צ. קופנהאגן, על הכוונת של צ'לסי וטוטנהאם. הוא יעלה כ-10 מיליון יורו בלבד למי שתצליח לזכות בשירותיו.

* בבלגיה מדווחים: סטנדרד ליאז' הודיעה לסטיפה פריצה שהוא לא בתוכנית של המאמן. החלוץ הקרואטי שהגיע לבלגיה ממכבי תל אביב, צפוי להימכר בחלון ההעברות הקרוב.

קלאודיו אצ'ברי במדי נבחרת ארגנטינה עד גיל 17. Marcio Machado/Eurasia Sport Images, GettyImages
מסלול דומה לשל חוליאן אלברס. אצ'ברי/GettyImages, Marcio Machado/Eurasia Sport Images

* טוטנהאם נוטה לשחרר בינואר הקרוב את פייר אמיל הויביירג, שמעמדו תחת אנג' פוסטקוגלו ירד. באיטליה, שם פורסם הדיווח, טוענים שיובנטוס מתכוונת לנסות ולצרף את הקשר האחורי הדני.

* איאן מאטסן עשוי לעבור בהשאלה מצ'לסי לווסטהאם. ההולנדי הצעיר ממעט לקבל הזדמנויות בבלוז ולכן הפטישים ינסו בשנית לצרפו, אחרי שבקיץ לא הצליחו לעשות זאת.

* לטענת "גאזטה דלו ספורט", אינטר בוחנת אפשרות להגיש הצעה על אנתוני מרסיאל. אריק טן האח, מנג'ר מננצ'סטר יונייטד, הכחיש שבכוונת המועדון למכור אותו בינואר, אבל כן הודה שאם יתקבלו עבורו הצעות הן ייבחנו בהתאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully