וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נשיא כוהנת היוגה: "החלטתי לבחור בחיים"

נשיא (27), מי שאיבדה את בעלה רס"ן אריאל בן משה ז"ל בקרבות ה7 באוקטובר, בעוטף עזה, ונחשבת לכוהנת היוגה המובילה בצפון, התייצבה אמש ליום צילומי קמפיין בכיכובה עבור תוסף התזונה קאלם איט, מבית דה איי ברנד

יובל נשיא לקאלם איט  מבית דה איי ברנד. ערן לוי,
יובל נשיא לקאלם איט מבית דה איי ברנד/ערן לוי

יובל נשיא (27), מי שאיבדה את בעלה רס"ן אריאל בן משה ז"ל בקרבות ה7 באוקטובר, בעוטף עזה, ונחשבת לכוהנת היוגה המובילה בצפון, התייצבה אמש ליום צילומי קמפיין בכיכובה עבור תוסף התזונה קאלם איט, מבית דה איי ברנד.

יובל, שהצטלמה לקמפיין "בתפקידה" כמורה ליוגה, שיתפה על הסט שזו הפעם הראשונה שעומדת בלב קמפיין: "עבורי זו זכות אדירה, חודשיים אחרי נפילתו של אריאלי, זה גושפנקה לעצמי של בחירה בחיים".

עוד שיתפה נשיא: "החלטתי שאת הריטריט שארגנתי עוד בטרם נפילתו של אריאלי, אני מוציאה לפועל למרות ובכל זאת. אני מאמינה שהחיים חזקים מהכל, וזה נותן לי כוח להמשיך ולחיות במלא מובן המילה, באור ובאופטמיות. בפברואר הקרוב אני מטיסה למעלה מ50 בנות שמתרגלות אצלי בסטודיו, לריטריט בנופיה הקסומים של סרי לנקה, כדי להוות עבורן השראה ומודל- ובין לבין לתרגל יוגה".

הקמפיין בכיכובה צפוי לעלות כבר במהלך חודש ינואר, וחלק מההכנסות של המותג קלאם איט, יעבור לארגון אלמנות ויתומי צה"ל.

אלכס נורטרופ מנכ"ל ובעלים חברת דה איי ברנד שהגיעה לצילומים והתרגשה עד דמעות אמרה: "מאז ומתמיד חרטנו על דגלנו תרומה לקהילה כערך עליון, המלחמה הזו לצערי הביאה עד אלינו, גם באמצעות יובל, אסונות וצער שלא ידענו כמותם. הבחירה ביובל כשגרירה הרחיבה את תרומותינו לקהילה בכך שכל הכנסות הקמפיין יועברו לארגון אלמנות ויתומי צה"ל.
זוהי זכות גדולה וכבוד עבורנו לתמוך במשפחות אלו, ליבנו איתם."

יובל נשיא חתמה ואמרה אני רק רוצה להעביר את המסר: "העולם הפתיע אותי אך החלטתי לבחור בחיים"!

  • עוד באותו נושא:
  • קמפיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully