וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה כבר לא מקבל הנחות: "בסטטוס שלו, אסור להיעלם בצורה כזאת"

הישראלי רשם את משחקו החלש ביותר העונה ולא מצליח לצאת מהתקופה הרעה, בוושינגטון כבר מפסיקים להתייחס לזה בסלחנות: "אתה בשנה הרביעית בליגה, קיבלת חוזה גדול. תתחיל לספק את הסחורה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.12/ספורט1

דני אבדיה לא מצליח לצאת מהתקופה הרעה, ובוושינגטון כבר לא מתייחסים לכך בסלחנות. הישראלי רשם הלילה (בין שלישי לרביעי) את משחקו החלש ביותר העונה, כשסיים עם שתי נקודות בלבד בהפסד 127:119 לאורלנדו, קלע שוב באחוזים רעים (1 מ-7 מהשדה כולל 0 מ-4 מהשלוש) ושוב סופסל במשך כל הרבע האחרון.

היכולת של אבדיה נמצאת בירידה דרסטית בחודש דצמבר, אבל במשחקים האחרונים יש כבר עליית מדרגה, ואבדיה נראה אפילו יותר מהוסס וחסר ביטחון. בחמישה מששת המשחקים האחרונים הוא הסתפק במספר נקודות חד ספרתי, ובסך הכל בששת המשחקים הללו הוא עומד על ממוצע של 7.3 נקודות בלבד באחוזים נמוכים מאוד - 33% מהשדה ו-11% בלבד מחוץ לקשת.

במקביל, גם האמון מווס אנסלד ג'וניור הולך ופוחת. בשני המשחקים האחרונים אבדיה קיבל 21 דקות בלבד בממוצע. נראה שגם הוא, כמו התקשורת בוושינגטון, מצפה משחקן עם ותק כמו שלו ומעמד כמו שלו, במיוחד אחרי החוזה השמן שקיבל בקיץ, להתאושש בכוחות עצמו ולא לשקוע במשבר כפי שקרה לא פעם בקריירת ה-NBA שלו, כשהיה צעיר יותר.

"עוד משחק רע של דני. הוא לא קיים בהתקפה, והגענו לנקודה שזה משפיע גם על ההגנה שלו. אתה כבר לא רואה את האש שלו בעיניים כמו שהתרגלנו לראות", ניתחו בפודקאסט "Locked On Wizards". "אנחנו מכירים את דני, כבר ראינו אותו אותו מסתבך עם עצמו בעבר ונכנס לתקופות כאלה, אני רוצה לראות אותו יוצא מזה ומתעלה, כי הוא נעלם לגמרי בהתקפה".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Scott Taetsch, GettyImages
מתכנס בתוך עצמו, ולא יוצא מזה. אבדיה/GettyImages, Scott Taetsch

על פי הדובר, ברנדון סקוט, "הביטחון תמיד היה אישיו עבור דני. כשהביטחון שלו נמוך, זה משפיע עליו בצורה דרמטית. הוא צריך למצוא דרך להרים את הביטחון. אתה בשנה הרביעית בליגה, קיבלת חוזה גדול, אתה פשוט חייב לספק את הסחורה. אני מבין שיש לפעמים תקופות פחות טובות, אבל הוא חייב לצאת מזה. הוא שחקן הרבה יותר טוב ממה שהיה בעבר, והציפיות ממנו גדלו. כבר לא מתייחסים אליו בתור שחקן צעיר. צריכים לראות הרבה יותר יציבות ממנו".

דובר נוסף, אד אוליבר הוסיף באותו פודקאסט: "דני עובר את אחת מהתקופות הללו שכבר ראינו אותו נכנס אליהן בעבר. הוא בסוג של בצורת. כל השלשות שלו לא היו אפילו קרובות. הוא נראה מאוד לא החלטי, כאילו שהוא בהלם קרב או משהו. הוא נראה כמו צל של עצמו. הוא מאבד כדורים, הוא מחטיא בלי הפסקה, הוא פשוט לא ממש מחובר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully