וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזולאי לא יעזוב בינואר, זלאטנוביץ' יימכר אם תגיע הצעה רצינית

27.12.2023 / 8:41

הקשר אמור להישאר, אולם במכבי נתניה מאמינים שהחלוץ הסרבי ינסה למצוא קבוצה חדשה במהלך חלון ההעברות. הרבה לחץ השתחרר אחרי הניצחון על מ.ס. אשדוד בבכורה של גיא צרפתי: "היינו זקוקים לזה כמו אוויר לנשימה"

תקציר: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד 0:1/ספורט1

לא מעט לחץ השתחרר במכבי נתניה אחרי ניצחון הבכורה של המאמן גיא צרפתי ב-0:1 אמש (שלישי) על מ.ס. אשדוד. בנתניה שמחו לחזור למסלול הנציחונות אחרי שלושה הפסדים רצופים וכעת מדברים במועדון על הצורך בהמשכיות במשחקים הקרובים.

"היינו צריכים את הניצחון הזה כמו אוויר לנשימה", אמר גורם במועדון, "גם אם היכולת לא היתה מבריקה, הכי חשוב שניצחנו. עכשיו צריך לחבר כמה משחקים טובים ברצף כדי לצאת באמת לדרך חדשה".

איגור זלאטנוביץ' שחקן מכבי נתניה חוגג שער. ברני ארדוב
ינסה למצוא קבוצה חדשה בחלון ההעברות? זלאטנוביץ'/ברני ארדוב

צרפתי הבהיר מיד שמבחינתו כולם יקבלו הזדמנות שווה ושהוא לא הגיע עם שום דעה קדומה על אף שחקן, ואכן איגור זלאטנוביץ' חזר לסגל ואף פתח בהרכב. יחד עם זאת, במועדון לא מתכוונים לשנות את ההחלטה מלפני מספר שבועות ואם תגיע הצעה רצינית מחו"ל, החלוץ הסרבי יימכר. בנתניה כבר מכירים את מצבי הרוח של הסרבי ויודעים שגם אם עכשיו הוא מצהיר על רצון להישאר, ברגע שייפתח החלון בינואר, הוא ייחפש שוב את הדרך לעבור לחו"ל. גם נאסים אואמו שפתח אתמול עדין מועמד לשחרור ובנתניה כבר מחפשים מגן שמאלי אחר במקומו, ישראלי או זר.

לעומת זאת, בנתניה מבהירים שאין בכוונתם למכור את הקשר איתן אזולאי בינואר, למרות פרסומים כאלה ואחרים. בכל מקרה העדיפות במועדון היא למכור אותו בסוף העונה לחו"ל ולא לקבוצה בארץ, אם וכאשר תגיע הצעה כספית ראויה בתג מחיר של 2-2.5 מיליון יורו, יותר מכפול מהמחיר שבו הקשר נרכש ממכבי פתח תקוה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
איתן אזולאי, קשר מכבי נתניה. ברני ארדוב
לא יעזוב העונה. אזולאי/ברני ארדוב

בנתניה מקווים שמספר שחקנים, ביניהם סטניסלב בילנקי, עוז בילו ולירן רוטמן, יקבלו כעת ביטחון מחודש ויציגו את היכולת שמצפים מהם, דבר שיעזור לקבוצה בחלק ההתקפי שהיה מעט צולע בתקופה האחרונה. השוער תומר צרפתי ששב להרכב בעקבות פציעתו של רז כרמי, צפוי להמשיך לקבל קרדיט גם במשחק הקרוב נגד הפועל חדרה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully