וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כבר משבר: רק שתי נקודות לאבדיה, שסופסל בהפסד וושינגטון

הפורוורד ראה את 16 הדקות האחרונות של ההפסד 127:119 לאורלנדו מהספסל, השווה שיא שלילי עונתי וכבר עומד על חמישה משחקים מתוך שישה עם מספר נקודות חד ספרתי. 30 של ג'ורדן פול לא עזרו מול 28, 9 ו-8 של ואגנר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.12/ספורט1

זה כבר משבר: דני אבדיה השווה הלילה (בין שלישי לרביעי) שיא עונתי שלילי, כאשר הסתפק בשתי נקודות בלבד בהפסד 127:119 של וושינגטון לאורלנדו. זה היה ההפסד ה-12 של הוויזארדס ב-14 המשחקים האחרונים והיא ירדה למאזן 24:5, כשאבדיה נמצא בעיצומה של התקופה החלשה ביותר שלו העונה.

אבדיה אמנם פתח בחמישייה כרגיל אבל סיים כאמור עם שתי נקודות באחוזים רעים (1 מ-7 מהשדה, 0 מ-4 מהשלוש) לצד 5 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 3 חטיפות חסימה ושני איבודין ב-23 דקות. אבדיה סופסל במחצית השנייה ולא שותף ב-16 הדקות האחרונות, כשמאמן וושינגטון מעדיף שחקנים אחרים במשחק הראשון בו עומד לרשותו סגל מלא אחרי תקופה ארוכה.

אחרי מחצית ראשונה שקולה, המג'יק לחצו על הדוושה ברבע השלישי ועלו במהלכו ליתרון דו ספרתי שהגיע ל-17 בשיא. הוויזארדס חזרו לעניינים עם ריצת 0:11 בהנהגת ג'ורדן פול וקיזזו את הפרש למינוס 4 כשנותרו שתי דקות לסיום, אבל אורלנדו הצליחה לסגור עניין במהלכים הבאים, בדרך לניצחון שני רצוף ולמאזן 11:18.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Scott Taetsch, GettyImages
משהו נעצר אצלו. אבדיה הלילה/GettyImages, Scott Taetsch
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
אחוזים רעים. אבדיה/רויטרס

פרנץ ואגנר הצטיין בשורות המג'יק עם 28 נקודות, 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, פאולו באנקרו התגבר על פתיחה פושרת וסיים עם 24 ו-8 אסיסטים והרוקי אנתוני בלאק סיפק שיא עונתי עם 23 נקודות. מנגד, ג'ורדן פול רשם משחק יעיל באופן חריג והוביל את וושינגטון עם 30 נקודות, טויס ג'ונס הוסיף 22 אבל זה שוב לא הספיק.

וושינגטון תעלה לפרקט בעוד פחות מ-24 שעות למשחק ביתי מול טורונטו, בו תנסה לנצח הפעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully