וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם להפועל באר שבע יש דור עתיד: "לא מופתעים מגנאח ואליאסי"

27.12.2023 / 7:40

לא רק מכבי חיפה ומכבי תל אביב: אחרי שנים בהן התקשתה לייצר יהלומים מקומיים, באר שבע בונה על הקשר והשוער שכיכבו בהצגה מול הפועל חיפה שנים קדימה: "עוד ידברו עליהם". ויטור יעבור צילום, חשש שייעדר מספר שבועות. גם אבו עביד ואליאס ייבדקו

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 0:4/ספורט1

הרבה לחץ השתחרר בהפועל באר שבע אחרי הניצחון 0:4 אמש (שלישי) על הפועל חיפה. באר שבע הגיעה למשחק מאוד לחוצה כשהיא רחוקה תשע נקודות מהקבוצה של רוני לוי שבמקום השלישי, ובידיעה ברורה שהפסד או אפילו תיקו יביאו את המשבר לשיא חדש.

אבל בסופו של דבר באר שבע רשמה רביעייה שלישית העונה, והחגיגות בסיום רק העידו על התחושות שחיכו להתפרץ החוצה. "שקבוצה בסדר גודל שלנו נמצאת במקום כזה, ברור שיש ביקורות ולחץ. זה טבעי", אמר שחקן בקבוצה. "ידענו שניצחון יכול לשחרר אותנו, עכשיו נקווה שנתחיל מומנטום כמו שצריך".

האדומים עלו זמנית (עד המשחק של בני סכנין הערב) למקום שמוביל לפלייאוף העליון אך יודעים שבליגה הצפופה הזו, אפשר לזנק למעלה מהר מאוד עם רצף ניצחונות. אליניב ברדה ישוחח עם השחקנים ויבהיר להם שרק יציבות והמשכיות יביאו אותם לצמרת. כמו כן, למרות הניצחון, בקבוצה עדיין רוצים להתחזק באופן משמעותי לקראת חלון ההעברות של ינואר בשלושה שחקנים לכל הפחות. לקבוצה כידוע יש גם מקום לזרים חדשים.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דני מרון
יש על מי לבנות. ברדה/דני מרון

רבות דובר בעונות האחרונות על הצעירים של מכבי תל אביב. העונה גם הצעירים של מכבי חיפה הפכו לנושא שיחה מאוד פופולרי. באר שבע די נשארה מאחור בשנים האחרונות בכל הקשור לייצור שחקנים צעירים ואפילו בשנות האליפויות התקשו במועדון הדרומי למצוא יהלום מקומי שיפרוץ. אמש על המגרש היה ברור שגם הפועל באר שבע נכנסה ללופ, כשאמיר גנאח ליהטט על המגרש.

אחרי השריקה לפנדל בתוספת הזמן, רצו לא מעט שחקנים בבאר שבע לקחת את הבעיטה, אך ביציעים בטרנר סימנו לברדה מי צריך לקבל את הכבוד: שירה גדולה של הקהל שקרא בשמו של גנאח החלה ביציעים, ברדה הצביע על הכישרון הצעיר וזה הסתיים עם שער שלו.

"גנאח עוד יעשה הרבה בקריירה. ידברו עליו לא מעט", אמר אחד מחבריו לקבוצה. "אתמול כנראה זה היה המשחק הכי טוב שלו, אבל אנחנו שמכירים אותו לא מופתעים. הוא שחקן נהדר". גם ניב אליאסי זכה למחמאות אדירות ובבאר שבע כבר מסמנים את שני הצעירים בתור שחקנים מובילים לשנים הבאות.

"ניב הציל אותנו ויש לו חלק גדול בניצחון כי אם הוא לא היה מציל את הפנדל במצב של 0:1, כנראה שהכל היה נראה שונה", אמרו במועדון.

עוד בוואלה!

חטואל: "קשה לשחק כשחיילים נהרגים, מקווה ששימחתי כמה בעזה"

לכתבה המלאה
אמיר גנאח שחקן הפועל באר שבע על כתפי אלון תורג'מן. קובי אליהו
כוכב נולד. גנאח מונף/קובי אליהו

באר שבע תיקח יום חופש ותתחיל להתכונן למשחק מול מ.ס אשדוד. מיגל ויטור הפצוע יעבור היום צילום, אך ייעדר בכל מקרה מדרבי הדרומיות. בקבוצה מקווים מאוד שלא יהיה מדובר בהיעדרות ארוכה אך כאמור זה יתברר לאחר הצילום היום. גם איאד אבו עביד ושי אליאס שהרגישו כאבים והוחלפו ייבדקו היום כדי לשלול פציעות משמעותיות.

רותם חטואל, שכבש את שני השערים הראשונים בדרך לניצחון, חשף באינסטגרם שלו שאת חולצת המשחק שלבש נתן במתנה לחיילי צה"ל: "יצאו מעזה ישר למשחק. השם ישמור אתכם, שמח שהצלחתי להעלות לכם חיוך בתקופה כזאת. אוהב אתכם".

המתנה של חלוץ הפועל באר שבע רותם חטואל לחיילי צה"ל. אינסטגרם, צילום מסך
המתנה של חלוץ הפועל באר שבע רותם חטואל לחיילי צה"ל/צילום מסך, אינסטגרם

הקשר רועי גורדנה התבטא באינסטגרם גם כן אחרי המשחק: "מהניצחונות העצובים בקריירה. להתעורר כל בוקר למשפט 'הותר לפרסום'. תודה לכם מלאכים קדושים וטהורים שמדינת ישראל חיה וקיימת בזכותכם. על זה שאנחנו יכולים לחיות בזמן שאתם מקריבים את מה שיש לכם כדי שתהיה פה איזו שגרה מסוימת. נזכור ולא נשכח אתכם ואת החטופים היקרים שלנו. שנדע ימים יותר טובים, אמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully