וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטואל: "קשה לשחק כשחיילים נהרגים, מקווה ששימחתי כמה בעזה"

כובש הצמד של באר שבע דיבר על המלחמה והקדיש את הניצחון לאוהד מונדר: "מרגש אותי כל פעם מחדש". רוני לוי: "התפרקנו במחצית השנייה"

אוהד מונדר בן ה-9, ששוחרר משבי חמאס, מראיין את אליניב ברדה במשחקה של הפועל באר שבע/ספורט1

הפועל באר שבע אוהבת את המפגשים עם הפועל חיפה, ולשמחתה הערב (שלישי) שוב חגגה על חשבונה עם 0:4 שהחזיר אותה למסלול הניצחונות אחרי שלושה משחקים. הפועל חיפה אמנם הגיעה לבירת הנגב כשהיא מדורגת שלישית בטבלה, אבל המארחים דאגו שרצף המשחקים מולה יעלה ל-27 ללא הפסד עם שני בישולים של גיא בדש לרותם חטואל, יוני סטויאנוב המחליף כבש גם כן ואמיר גנאח חגג שער בכורה בפנדל בדקה ה-90. בין לבין, ניב אליאסי לקח פנדל של האקס תומר יוספי.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דני מרון
מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה/דני מרון

אליניב ברדה סיכם: "אפשר לומר שחיכינו למשחק הזה. גם בחצי הראשון ייצרנו מצבים ושלטנו במשחק. בחצי השני כשהכדור הראשון נכנס אז באו עוד אחריו. המשכנו ללחוץ על הדוושה וככה אני רוצה שזה יהיה. אנחנו נמדדים כשזה קשה, חזרנו בצורה נוראית מהמלחמה. קיבלנו ניצחון שני אבל צריך לחשוב כבר על המשחק הבא כי אין זמן לנוח".

"אני חושב ששיחקנו מצוין גם מול מכבי פתח תקוה וגם מול מכבי תל אביב במחצית השנייה. אחרי שאנחנו מבקיעים את השער מגיע הביטחון ואנחנו מייצרים מצבים. אני מאוד שמח שכל מי שנקלע למערכה עושה עבודה טובה. המחליפים שלנו השפיעו על המשחק, מיד הרגשת אותם וחשוב לי שנייצר המשכיות".

על המשחק הבא מול אשדוד: "אנחנו מסתכלים רק על המשחק הקרוב. מבחינתי מעכשיו אני חושב רק על אשדוד".

רותם חטואל: "הניצחון הזה מוקדש לאוהד (מונדר) היקר שנתן לנו הרבה מוטיבציה ואני שמח שהוא יחזור מחוייך. האמת שחיכיתי לחזור לשחק כדורגל ולהיות בריא. אני שמח שאני עוזר לקבוצה לנצח. אני שמח שזה קרה פעמיים, הבטחתי לאבא שלי צמד ראשון בליגת העל וזה קרה".

על הכדורגל בזמן המלחמה: "קשה לשחק כשבכל יום חיילים נהרגים. הם שומרים על המדינה שלנו ואם יש חיילים ששמחים עכשיו בגללי בעזה זה מאוד משמח אותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רוני לוי מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
"התפרקנו". רוני לוי/קובי אליהו

רוני לוי: "אם להיות עדינים אז נאמר שזה היה משחק לא טוב שלנו. יכול להיות שיש עייפות מצטברת, או שהיינו שאננים. מהרגע הראשון באר שבע הגיעו למצבים שלהם. אני מאוד לא אוהב את סגנון המשחק שלנו ובחצי השני היתה פשוט התפרקות שלנו. לא דיברתי עוד עם השחקנים, לא רוצה לדבר כשאני עצבני".

דור מלול: "לא מהמשחקים הטובים שלנו. זה לא מה שהתרגלו לראות מהפועל חיפה, בטח השנה. לצערי באמת המשחק הזה התפתח כמו שהתפתח. ב-1:0 הייתה לנו הזדמנות לחזור עם הפנדל, זה דינמי ויכול היה להתפתח אחרת. לצערי לא השכלנו לכבוש וגם התפרקנו, שזה משהו שאני מאוד לא אוהב. ממשיכים הלאה, מרימים את הראש. מכבי תל אביב? משוכה קשה, חד משמעית. הקבוצה הכי איכותית בליגה, יהיה משחק שונה לגמרי. יש לנו ארבעה ימים להתכונן ונבוא הכי מוכנים, בתקווה להשיג תוצאה הרבה יותר טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully