וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא צרפתי: "זלאטנוביץ' נכס, לא הגעתי לכאן עם דעות קדומות"

מאמנה החדש של מכבי נתניה חגג ניצחון בכורה בקריירה: "כשהאוהדים שרו על הקופסה, הרגשתי צמרמורת וידעתי שננצח. מקווה שמה שראינו לא היה חד פעמי". אלי לוי: "כבר ידענו לצאת מבור יותר עמוק"

תקציר: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד 0:1/ספורט1

גיא צרפתי הספיק להעביר אימון אחד בלבד כמאמנה הראשי החדש של מכבי נתניה והוביל אותה לניצחון הראשון שלו בקריירה כמאמן ראשי, כאשר מקסים פלקושצ'נקו בדקה ה-84 קבע 0:1 על מ.ס. אשדוד והיהלומים עצרו את רצף שלושת ההפסדים.

בילו שהגיע לנתניה מאשדוד בישל את שער הניצחון לפלקושצ'נקו, שכבש לראשונה מאז מאי 2022 וחגג שער בכורה במכבי נתניה. צרפתי, שבעברו עמד על הקווים בשישה משחקים בהפועל פתח תקוה וגם פעם אחת עם מכבי נתניה במסגרת ליגת העל כמאמן זמני, סיפר בסיום: "קודם כל אנצל את הבמה כדי להודות מקרב לב לצבא, שבזכותו כל החזרה לשגרה מתאפשרת ואני מודה לכל החיילים והחיילות, להורים שלהם והלוואי שכל החטופים יחזרו בשלום. היה שלב במשחק שהאוהדים התחילו לשיר שירים על אצטדיון הקופסה, מגרש ששיחקתי בו ובאותו רגע הרגשתי צמרמורת וידעתי שננצח".

אחמד סלמן, מקסים פלקושצ'נקו, שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
שער ראשון ויקר מאז החזרה לישראל. פלקושצ'נקו/ברני ארדוב

על השינויים במחצית השנייה: "יש הרבה מאוד אנשי מקצוע ומאמנים שיכולים לקרוא לזה מערכים או עמדות, אבל אני רוצה לבצע התאמות לשחקנים שיש לנו וליריבה. אשדוד שיחקה נמוך והקשתה עלינו, אז חשבתי שצריך לעבור לשחק עם שלושה למעלה ולא עם שניים - דווקא אז יצרנו פחות מצבים, אבל זה מה שעזר לנו לנצח. השחקנים התאמצו וראו שהם מאוד התרגשו וזה פגע בהם. כבר בשבת יש לנו משחק מאוד חשוב ואני מקווה שמה שראינו פה היום זה לא חד פעמי".

על חזרת זלאטנוביץ' להרכב: "לא הגעתי עם דעות קדומות ואני גם יכול לספר שהייתה לי שיחה איתו אתמול ושאני מאוד מאמין בו. יש לי צלקות מהמשחקים שלו נגדנו בשנים האחרונות וככל שהוא יעבוד קשה, מדובר בנכס".

על הפרק בכוכב האדום בלגרד: "ברק מאוד חסר לי. אנחנו מדברים המון והוא איחל לי בהצלחה, נתן לי מילים מעודדות לפני המשחק. לגבי בלגרד, אומר דבר אחר - הכדורגל הישראלי הוא 'אנדרייטד' בשחקנים, במאמנים, באצטדיונים ובקהלים ואני חושב שמגיע לנו שאפו יותר גדול. יש במדינת ישראל הרבה אנשים שמבינים כדורגל".

מקסים פלקושצ'נקו שכבש לראשונה מאז שחזר לארץ, הוסיף: "הרבה אנשים עזרו לי לצאת מתקופה לא טובה. במועדון ראו את האימונים שלי ושלא עשיתי פרצופים, אני חושב שהייתי מצויין ואני שמח שקיבלתי הזדמנות ומקווה להמשיך להוכיח. עוד לא כל כך יצא לנו להכיר את גיא צרפתי אחרי יום אחד, אבל הוא הביא אנרגיות חדשות ואני מקווה שנצא איתו לדרך חדשה של ניצחונות ושניקח את הקבוצה הכי גבוה שאפשר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלי לוי מאמן מ.ס. אשדוד עם רועי לוי. מאור אלקסלסי
"כבר ידענו לצאת מבור יותר עמוק". אלי לוי/מאור אלקסלסי

מן העבר השני, אלי לוי אמר אחרי ההפסד השלישי ברציפות של מ.ס. אשדוד שבעקבותיו ירדה למקום האחרון: "הגענו למספיק מצבים כדי להכריע את המשחק ולא הצלחנו לעשות את זה, אז זו התוצאה. אין לנו בעיה מנטלית, בכדורגל מנצח מי שמבקיע ראשון ואנחנו כרגע עושים את זה פחות טוב. כבר יצאנו ממצבים קשים ואני גאה בשחקנים, הכדורגל לא הייתה הבעיה שלנו וגם לא הגישה, אלא זה שלא הצלחנו להבקיע. כולם עבדו, השקיעו, יצרו והגיעו למצבים ולצערי זה לא נכנס. כבר ידענו לצאת מבור יותר עמוק ובעוד ארבעה ימים יש משחק חדש".

לקראת חלון ההעברות של ינואר אמר: "אנחנו יודעים מה חסר וגם בהנהלה יודעים, נדאג להביא את מה שחסר לנו".

לדבריו הוסיף מוחמד כנעאן שפתח לראשונה בהרכב אחרי שהחלים מקרע בצולבת: "היינו קצת נאיביים, היינו צריכים להעז יותר ולתקוף. אנחנו מתכוננים למשחקים טוב בכל השבוע ולא מצליחים לתת את השער הראשון שידחוף אותנו. אנחנו במומנטום שלילי, אבל נכנסנו לזה ביחד ונצא ביחד. התרגשתי לחזור להרכב אחרי תקופה ארוכה של פציעה ואני נהנה מכל דקה על המגרש, מנסה לעזור לחברים לצאת מהמצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully