וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי טוב בבית: רמת גן חזרה לנצח עם 63:71 על הפועל עפולה

המארחת התאוששה משני הפסדי חוץ, נותרה מושלמת בזיסמן ועלתה למקום השני בליגה. דאבל דאבל נהדר למיילס, האורחת עם הפסד שלישי ברציפות

מחוץ לקווים, 26.12/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

כשהן סוחבות שני הפסדים רצופים, העולות החדשות לליגת העל מכבי עירוני רמת גן והפועל עפולה נפגשו הערב (רביעי) בזיסמן והמארחת מרמת גן היא זו שקטעה את שרשרת ההפסדים עם 63:71 ביתי. הקבוצה של שמוליק ברנר השאירה מאחוריה את ההפסדים בנס ציונה ובאילת ושמרה על מאזן ביתי מושלם ו-2:4 בסך הכל - מה שמציב אותה במקום השני בליגה עם אחוז הצלחה זהה לארבע הבאות אחריה. עפולה מנגד עם הפסד שלישי רצוף ומאזן 5:2, כך שהיא מסובכת בחלק התחתון.

המחצית הראשונה הייתה צמודה מאוד ורמת גן סיימה אותה ביתרון 36:39 דחוק, אולם מההפסקה היא חזרה קבוצה אחרת לגמרי. רבע שלישי נהדר של 6:21 סידר לה יתרון שיא של 18 נקודות, עפולה רשמה רבע אחרון טוב של 11:21 אולם זה לא הספיק כדי להשלים קאמבק גדול בחוץ.

שחקן הפועל עפולה קמרון שלטון. מאור אלקסלסי
עפולה עם הפסד שלישי ברציפות. שלטון/מאור אלקסלסי

אייזיה מיילס הוביל את רמת גן עם 22 נקודות ו-11 ריבאונדים, ולצידו רק אלכס המילטון שהסתפק ב-10 נקודות קלע בדו ספרתי. אדם אריאל הוסיף 13 ריבאונדים לצד 7 נקודות. את קלעי המפסידה הוליכו תומר אסייג ומרסלוס ארלינגטון עם 12 נקודות כל אחד, לוקאס גולנדברג הוסיף 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully